دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین

کدخبر: 1870

عباس کاظمی گفت:یکی از محاسن و دست آورد نمایش فصل شیدایی این بود که ما جوشش ها و رویش های فراوانی را در بخش های فرهنگی هنری بین نسل جدید انقلاب داشتیم

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین در مصاحبه با قزوین خبر  بزرگترین دستاورد فصل شیدایی برای جامعه هنری را کادرسازی و تربیت نیروی کارآمد برشمرد و افزود : در واقع یکی از محاسن و دست آورد نمایش فصل شیدایی این بود که ما جوشش ها و رویش های فراوانی را در بخش های فرهنگی هنری بین نسل جدید انقلاب داشتیم. وقتی یک تیم قوی و قدرتمند که چکیده بهترین های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است دور هم جمع می شوند و کاری فاخر را به نمایش می گذارند باید از آنها به بهترین شکل برای تربیت نیروهای کارآمد در زمینه کارگردانی، نویسندگی، بازیگری و حتی تهیه کنندگی بهره برداری کرد.

عباس کاظمی در مورد آینده نمایش فصل شیدایی نیز گفت : امیدواریم جوانان استان با کسب تجربه در این عرصه برای سالهای آینده خودشان طراحی این نمایش را رقم بزنند که نه تنها در مرکز استان، بلکه در تمامی شهرستان ها و شهرها بتوانیم اکران فصل شیدایی را داشته باشیم.

وی نقش مردم در برگزاری فصل شیدایی را بی بدیل خواند و ادامه داد : در حوزه مشارکت، همراهی و هم گام سازی مردم با کار فرهنگی هم این برنامه توانسته گام های بسیار موثری را بردارد. ما معتقدیم همانگونه که در فضای جهبه و جنگ سخت نیاز به پشتیبانی داشتیم امروز هم در جنگ نرم حتما نیاز به پشتیبانی مردمی جدی داریم. چرا که امروز می بینیم جوانان و نوجوانان دغدغه مند و علاقمند به  مباحث فرهنگی که دوست دارند گفتمان انقلاب اسلامی را با ظرفیت هنر و ظرفیت های فراوان و گسترده هنری و رسانه ایی عرضه کنند زیاد هستند. اینها باید پشتیبانی مردمی شوند.

وی در پایان با اشاره به اکران نمایش فاخر فصل شیدایی و استقبال مردم از این برنامه معنوی گفت : استقبال مردم از این نمایش بیش از حد تصور ما بود و از این روی با هماهنگی های صورت گرفته توانستیم تیم اجرایی را (با علم به اینکه ترافیک برنامه های آنان بالاست) متقاعد کردیم تا دو روز دیگر نیز در قزوین اجرای نمایش داشته باشند و کسانی که در این 10 روز موفق به تماشای آن نشدند می توانند با مراجعه به سایت و سامانه دعوتنامه حضور دریافت نمایند.

 

  • حسینی 0 0 پاسخ



    سلام ببخشید پیام بنده به شما رسید ؟
    چند روز پیش پیام داده بودم !
    روزتون بخیر
    ما یک گروه بسیجی دانشجویی هستیم که داریم تو حوزه تجمل گرایی به صورت تخصصی کاریکاتور کار می کنیم!!
    علت تاکیدات رهبر انقلاب بر موضوع فرهنگ و اقتصاد و اهمیت بحث تجمل گرایی در سخنان یشان بوده است.

    می خواستم ببینم امکانش هست از طرح های ما در سایت ارزشی خودتون ، اگر بشه در بخش تابلو اعلانات یا هر کجا که خودتون صلاح می دونید استفاده کنید؟

    نمونه کار ها جهت انتشار :
    http://8pic.ir/images/okbqpp3qbq56i90hm802.jpg

    http://8pic.ir/images/3cpvfn1xt010iem6wb6f.jpg

    http://8pic.ir/images/08pu2mhjqtkryj6h5euz.jpg

    http://8pic.ir/images/srlnzwi2v0qe3kbmcrpd.jpg

    http://8pic.ir/images/1tz0m3zz0p0d4wyl6itj.jpg



    با تشکر ، حسینی !!
    در صورت تمایل برای گرفتن طرح های بیشتر می تونید به پوش ما سر بزنید

    یا به ایمیل بنده اطلاع بدید:
    hosseinimeyar@chmail.ir

    یا با شماره های بنده تماس بگیرید :
    09014542589

    ویا

    09038229972

    شماره تلگرام های بنده هم همین هست

ارسال نظرات

آخرین اخبار