دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین

کدخبر: 1863

عباس کاظمی گفت: توانایی های فضای تلویزون و سینما و قابلیت تئاتر وقتی با مضمون و محتوایی به نام حقیقت و هویت دینی و انقلابی تلاقی یابد، طبیعتا اتفاق خوبی رخ خواهد داد.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین در مصاحبه اختصاصی با قزوین خبر به تشریح مراحل اجرایی فصل شیدایی در شهر قزوین رداخت و گفت : بعد از چندین و چند اجرای موفق در استانهای موفق و بازخورد مثبتی که این برنامه در بین مخاطبین در سراسر کشور داشت و البته پیگیری های فراوانی که در گذشته صورت گرفته بود، این نمایش به قزوین آمد.

photo_2016-08-13_06-09-17

وی ادامه داد: چون این محصول در واقع تولید فاخر انقلاب اسلامی در عرصه هنر تحت عنوان شب آفتای در چند سال پیاپی در تهران به مرحله نمایش درآمد و مردم هم از همان ابتدا خیلی استقبال کردند، این استقبال یک مفهوم دارد و آن اینکه امروز شاید هنر ، تئاتر یا سینما به تنهایی نمی تواند ذائقه مردم را قانع و مخاطبین را همراه کند. لذا چنین تجربه ای از همه تکنیک ها بهره مند است و در واقع توانایی های فضای تلویزون و سینما را دارد و از طرفی قابلیت تئاتر را هم دارد. وقتی با مضمون و محتوایی به نام حقیقت و هویت دینی و انقلابی تلاقی یابد،  طبیعتا اتفاق خوبی رخ خواهد داد. 

عباس کاظمی افزود: در پی این استقبال ها در سراسر کشور این نمایش پدید امد و ما نیز بر این شدیم که با دوستان سازمان هنری رسانه ایی اوج وارد گفتگو شویم و  مقدمات حضور این عزیزان را در قزوین فراهم کنیم. بیش از یک سال در این خصوص پیگیری شد تا با توجه به محدودیت زمانی هنرمندان این اثر فاخر و فراوانی درخواستی که در سراسر کشور دارند طبیعتا هماهنگ کردن این کار یک مقداری سخت بود که  به حمد الله این اتفاق افتاد و گروه نمایشی مهنا یا همان مرکز هنر های نمایشی انقلاب اسلامی از تاریخ 20 مرداد تا 29 مرداد در 10 شب متوالی برنامه نمایشی فصل شیدایی را جرا خواهند کرد.

photo_2016-08-13_06-09-21

 فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) در ادامه به موضوع این نمایش اشاره کرد و گفت: محتوای فصل شیدایی همانگونه که مردم عزیز می دانند در واقع روایت می کند از خلقت آدم تا خاتم و صحنه های تاریخ ساز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بعد از ان تا آ خر الزمان و هنگامه ظهور که خب قطعات و جلوه های ویژه ای از این مقاطع حساس و تاریخی به نمایش درخواهد آمد. این نمایش با تکنیک نور – صدا- و جلوه های ویژه دیگری که عزیزان در بخش های دیگر طراحی می کنند ممذوج می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار