نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی؛

کدخبر: 1862

داود محمدی گفت:فصل شیدایی جایگزینی مناسب برای شادی های زود گذر

نماینده مردم شریف قزوین در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل نمایش بزرگ فصل شیدایی ر مصاحبه اختصاصی با قزوین خبر با اشاره به جهادی بودن فعالیت انجام شده در مدت زمان کوتاه گفت : الحمد اله نسبت به دفعه قبل که اینجا اومدیم تغییرات بسیارشگرفی صورت گرفته است و  اقدامات بسیارخوبی در مدت کوتاه انجام دادند که از نمونه های عملی کار جهادی است. من معتقدم برادران ما مطابق برنامه هایی که پیش بینی کردند ، پیش می روند شاید جلوتر از هم برنامه باشند. امیدواریم در بیستم مرداد ماه مردم استان بلکه مردم کشورمان شاهد برگزاری این نمایش کم نظیر باشند که اثار بسیار خوبی را قطعا از حیث معنوی در جامعه ما بر جای خواهد گذاشت.

photo_2016-08-13_06-06-17

داود محمدی در ادامه به تشریح جایگاه این نمایش بزرگ در افزایش روح معنوی جامعه پرداخت و ادامه داد: از تجربه اجرای این نمایش فاخر در استانهای دیگر فهمیده می شود که کاملا آثار مثبتی در ذهن ها خواهد گذاشت. در  نمونه هایی که ما دیدیم از چهره های دانشگاهی تا خانم های خانه دار و افراد صاحب هنر، هر کسی که به تماشای این نمایش نشسته است، با این هنر وآثارعمیقش ارتباط برقرار کرده و در ذهن و خاطره و قلب او اثر گذاشته است.

من هم مطمئنم در استان ما این آثار معنوی بصورت یک اثر ماندگار و جاودانه در ذهن ها باقی خواهد ماند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در پاسخ به کسانی که قزوین را شهری افسرده می دانند نیز گفت : آنچه که امروز در دنیا گم شده معنویت است یعنی کشورهای غربی نیز که بررسی می کنند آسیب های اجتماعشان را  معنویت می دانند . حتی آنهایی که لائیک هستند و خیلی هم اعتقاد به این مسایل ندارند می گویند گمشده بشر امروز  معنویت است و من فکر میکنم در قالب این قبیل برنامه ها ما بتوانیم غبار از آن فطرت پاک مردم را بزداییم و در واقع بذری که می خواهیم درو کنیم را با معنویت  پیوند زنیم. پس این نمایش بزرگ می تواند جایگزین بسیار خوبی برای شادی های زودگذر باشد و حتما در افزایش ضریب نشاط جامعه موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار