شهید اسدی در جریان مبارزه با جریان تکفیری داعش در سوریه بشهادت رسید.

به گزارش سرویس دفاع مقدس قزوین خبر؛حجت اسدی از فعالان فرهنگی شهر قزوین و مسئول هیئت حسین جان در دفاع از حریم انقلاب به شهادت رسید.

اخلاص و صفا و مجاهده او در اجرای برنامه‌های هیئت حسین‌ جان قزوین در اداره یادمان‌های شهدا در جنوب، در برگزاری مراسم اربعین در کربلا، در خاطر و ذهن دوستان و یارانش موج می‌زند.

شهید حجت اسدی از ذاکران اهل بیت، فعالان فرهنگی قزوین و از مسئولان هیئت مذهبی عاشورا و هیئت عزاداران حسین‌ جان (ع) این شهر بشمار می‌رفت که نقش پررنگی در جریانات مذهبی قزوین ایفا کرده بود.

این شهید در زمان حمله آمریکا به شهرهای مقدس نجف و کربلا به صورت شخصی و داوطلبانه برای دفاع از حرم امام حسین (ع) و حرم امیرالمؤمنین علی (ع) به عراق رفته و با متجاوزان آمریکایی و انگلیسی جنگیده بود.

یارانش می‌گویند، همیشه کارهای فرهنگیِ سنگین با آقا حجت بود، شهدای یادمان والفجر یک و شهدای جبهه‌های غرب، حضرت معصومه (س) و صحن‌های جدید و نمایشگاه‌هایش، اردوگاه شهدای علم و فناوری و هیئت‌ها و دست‌اندرکاران برنامه «شب وداع»، مسئولان فرهنگی بعثه رهبری و حاضران در برنامه حسینیه قمی‌های کربلا در ایام اربعین، نجف و صحن حضرت زهرا، مسجد جامع المهدی (عج) و نمازگزارهایش، و همه بچه‌های هیئت حسین‌ جان (ع) قزوین، شاهدان این حرف هستند.

 

photo_2016-02-22_21-57-25

photo_2016-02-22_21-57-33

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار