با حضور اکثریت اعضا

کدخبر: 1220

انتخابات هیات مدیره کانون فرزندان شهید استان قزوین برگزار و اعضای هیات مدیره و بازرسان این انجمن انتخاب شدند.

به گزارش سرویس فرهنگی قزوین خبر؛جلسه مجمع عمومی دومین دوره انتخابات اعضا هیات مدیره و بازرسان کانون فرزندان شهید استان قزوین عصر روز یکشنبه ۲۵ مرداد ماه در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین با حضور محمد درگاهی مسئول امور ایثارگران در استانداری قزوین، مصطفی فرجی نماینده واحد تشکلها و سمن ها در استانداری قزوین و فرزندان شهید برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم، رئیس هیات مدیره کانون مباحثی پیرامون چگونگی و روند شکل گیری کانون قرائت نموده و در ادامه، مدیرعامل کانون فرزندان شهید استان قزوین به ضرورت کار تشکیلاتی از منظر مقام معظم رهبری و شهید بهشتی پرداختند و سپس انتخابات با حضور ۱۱۳ فرزند شهید انجام شد. 
بر اساس اساسنامه کانون، نه نفر که بیشترین آرا را از بین کاندیداهای هیات مدیره اخذ کرده‌اند به عنوان عضو هیات مدیره برای مدت دو سال و دو نفر به عنوان بازرس برای یک سال انتخاب می‍‌‌‌شوند. 
براساس انتخابات برگزار شده کانون فرزندان شهید استان قزوین نه نفر از کاندیدهای هیات مدیره که بیشترین رای را کسب کرده به ترتیب آرا، اکبر کشاورز نجفی با ۸۳ رای ، محسن ادهمی با ۵۵ رای، علی حیدری با ۵۱ رای، مظفر جانی با ۵۰ رای، هادی اسدی با ۴۸ رای، فرشته صالحی با ۴۵ رای، سید عباس ابراهیمی با ۴۱ رای، عبدالله محمدی با ۳۴ رای می‌باشند و حمید اسماعیلی با ۶۱ رای و محمدرضا نصرآبادی با ۴۸ رای نیز به عنوان بازرسان انتخاب شدند.

کانون فرزندان شهید استان قزوین در سال ۱۳۹۱ شروع به کار کرده و تاکنون توانسته خدمات و برنامه های فرهنگی در استان قزوین برگزار نماید. 
انتهای پیام/ 



منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی کانون فرزندان شهید استان قزوین 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار