عجیب اما واقعی

کدخبر: 4246

درحالی وارد سومین روز از هفتۀ دولت شدیم که تقریباً از میانه‌های مردادماه و با تغییر رئیس جمهور، روابط عمومی استانداری قزوین به خواب رفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، اگر مروری بر روی پایگاه اطلاع رسانی استانداری قزوین داشته باشیم، خواهیم دید، بعد از تنفیذ دولت جدید، تقریباً پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به حالت نیمه تعطیل درآمده. درست مقارن اوج پیک پنجم کرونا، با اجرای تعطیلی یک هفته‌ای در استان قزوین، با وجود آنکه اطلاع‌رسانی و پیگیری مسائل از وظایف دستگاه ارشد اجرایی استان است، اما به نظر از 16 مردادماه تا روز دوم شهریورماه! دقیقاً شانزده روز پایگاه اطلاع‌رسانی دولت تعطیل بود.

در واقع مشخص نیست که مدیرکل محترم و کارشناسان مربوطه در این 16 روز مشغول چه کاری بودند. و با وجود تعطیلات یک هفته‌ای چرا 16 روز کار را تعطیل کردند.

os11

پس از این ماجرا هم سایت استانداری چندان فعال نبوده و در روزهای دوم و سوم شهریور تنها چند خبر پیرامون جلسه ستاد کرونا و نشست پرحاشیه مجازی آقای استاندار برای گریز از پاسخگویی منتشر کرده و دوباره به حالت اغما رفته است.

تا ساعت 13 روز ششم شهریورماه، با وجود آنکه در سومین روز از هفتۀ دولت قرار داریم و قاعدتاً باید روزهای پرکار روابط عمومی‌ها در استان باشد، اما پیرامون برنامه‌ها، بازدیدها و افتتاح‌های هفتۀ دولت نیز تنها همان خبر نشست خبری منتشر شده و فعلا در حساس‌ترین هفتۀ کاری دولت، استانداری قزوین و دستگاه روابط عمومی آن که همچنان مدیران دولت بنفش تدبیر و امید هستند خاموش است و در خواب به سر می‌برد.

پایان پیام

ارسال نظرات

آخرین اخبار