یادداشت|دکتر امیر علی اوسط

کدخبر: 4207

میدان انتخابات، مدیریت کلان کشور ،بهبود وضعیت معیشتی مردم و اقتصاد کشور از میدان های سخت این روزهاست است. که همه جهانیان در این روزها به انتخابات ایران چشم دوخته اند

قزوین خبر؛

بسمه تعالی

فتح خرمشهری دیگر در خرداد 1400 با توکل به خدا و پشتوانه مستحکم الهی

خرمشهرها در پیش است نه در میدان جنگ نظامی در میدانی که از جنگ نظامی بسیار سخت تر است (امام خامنه ای «مدظله العالی»)

حال بعد از گذشت پنج سال از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد آزاد سازی خرمشهر و نظر به فتح چندین خرمشهر در 5 سال گذشته که می توان برای نمونه به حفظ جبهه مقاومت و برچیده شدن بساط داعش توسط سردار رشید اسلام، مرد میدان حاج قاسم عزیز ، حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد، توقیف کشتی انگلیسی و .....که می توان جمله این وقایع را در اعداد میدان جنگ سخت با جنگ نظامی به شمار آورد.

اما میدان انتخابات، مدیریت کلان کشور  ،بهبود وضعیت معیشتی مردم و اقتصاد کشور از میدان های سخت این روزهاست است. که همه جهانیان در این روزها به انتخابات ایران چشم دوخته اند.  و دشمنان قسم خورده تمام توان خود را به میدان آورده تا از رونق انتخابات بکاهند در مقابل تمامی این هجمونی هماهنگ جبهه استکبار خارجی و نفاق داخلی ،

 نهاد شورای نگهبان که تشکیلات برآمده از انقلاب اسلامی می باشد در اولین بررسی شرایط و احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب، با به کارگیری و تدوین تجربه های متراکم و شگفت انگیز انقلاب اسلامی در 43 سال گذشته و استفاده از عقلانیت انقلابی در این مقطع حساس به دور از هرگونه تحت تاثیر قرار گرفتن شعار پایین آمدن مشارکت وانجام تصمیم و اقدام هیجانی ،،بزرگ راهی را در آزاد راه انقلاب اسلامی احداث نموده است .

تا مردم با شرکت در انتخابات ،فردی اصلح را از میان نامزدهای ریاست جمهوری منتخب نمایند ، وفتح خرمشهری دیگر از خرمشهرها را به نفع ملت شریف ایران و نظام اسلام با درصد مشارکت بالای ایرانیان در داخل میهن اسلامی و اقصی نقاط دنیا برای سیزدهمین بار  رقم زده ، و پوزه دشمنان عنود نظام اسلامی را سرخورده و سرافکنده نموده و شکست خواهند داد.

و موجبات سربلندی و سر افرازی وحل مشکلات معیشتی مردم را با روی کار آوردن دولتی جوان و مردمی، برآمده از دل مردم را ان شاءالله رقم خواهند زد.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار