یک فعال سیاسی گفت: باید بدانیم پیروزی در انتخابات محصول کنار گذاشتن منیّت و پایبندی به وحدت در جریان اصولگرایی است.

محسن رحیمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شرایط انتخابات این دور مجلس و موقعیت کشور به گونه‌ای است که این بار باید تحت هر شرایطی به وحدت رسید.

وی با بیان اینکه ما باید وحدت را از روی شاخص‌های انقلابی‌گری و  اصولگرایی انجام دهیم، افزود: برای رسیدن به وحدت، آرمان‌ها و ایده‌آل‌هایی وجود دارد که مورد وثوق همه است و باید آن را مبنای وحدت قرار دهیم.

این فعال سیاسی و فرهنگی خاطر نشان کرد: باید افرادی را که به آرمان‌ها و ایده‌آل‌های انقلابی معتقد هستند و در راستای شاخص‌های از پیش تعیین شده گام بر می‌دارند گزینش کرده و با بررسی برنامه های آنها در نهایت به گزینه‌هایی برسیم که مد نظر همه جریان های انقلابی و اصولگرایی است.

 

تعدد لیست‌های اصولگرایی مانعی برای رسیدن به وحدت

وی ادامه داد: تعدد لیست‌های اصولگرایی خود مانع رسیدن به وحدت خواهد شد و این تعدد لیست‌ها و کاندیداها همچنین باعث سردرگمی مردم در انتخاب نمایندگان میشود.

رحیمی اضافه کرد: نسل جوان تابع وحدت هستند و نتیجه وحدت را میپذیرند؛ اما متأسفانه عده‌ای در درون جریان اصولگرایی از روی منیّت نظرهایی می‌دهند و اقداماتی می‌کنند که باعث ایجاد اختلاف می‌شوند.

این فعال فرهنگی عنوان کرد: باید بدانیم پیروزی در انتخابات محصول کنار گذاشتن منیّت و پایبندی به وحدت در جریان اصولگرایی است.

وی گفت: برای رسیدن به وحدت باید نقاط قوت کاندیداهای احتمالی را به خوبی دید و از ضعف‌های کوچک افراد چشم پوشید و آن ضعف‌ها را بزرگ جلوه نداد تا بتوان به یک لیست واحد رسید، اگر نه هر فردی قطعا دارای عیب و ایراد و ضعف است، لذا باید افراد را با ضعف‌ها پذیرفت و در صدد برطرف کردن ضعف‌ها برآمد، چه قبل از انتخابات و چه بعد از آن.

این فعال سیاسی افزود: تعدد لیست‌ها و تعدد کاندیداها خود موجب شکست خواهد شد و همچنین موحب میشود نمایندگانی به مجلس بروند که مطلوب ما نبوده و در شان نظام و انقلاب هم نیستند.

رحیمی یادآور شد: روند شورای وحدت و آنچه تاکنون رخ داده روند قابل قبولی است و فرایند و برون داد جلسات تا به اینجا مثبت بوده است، اگرچه ممکن است اختلافات اندکی وجود داشته باشد که کاملا طبیعی و بدیهی است.

وی گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید از اختلاف‌های جزیی چشم پوشی کرد و با عمل کردن به توصیه‌های بزرگان به هدف بزرگ فکر کنیم.

جوان برتر رسانه‌‌های استان در سال 94 تصریح کرد: باید با یک سری مکانیزم های تعریف شده کاندیداها را وادار کرد که در آینده و در صورت برگزیده شدن توسط مردم و راهیابی به مجلس نیز بر اساس شاخص‌ها جلو رفته و از این شاخص ها تخطی نکنند، در غیر اینصورت نباید انتظار حمایت جریان اصولگرایی را از خود داشته باشند.

این فعال سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: کاندیداهای احتمالی نباید کاری انجام دهند که مغایر با اصول باشد و این مکانیزم تعریف شده توسط جریان اصولگرایی تحت عناوین شورای وحدت و غیره می‌تواند تضمین رفتار آینده این کاندیداها باشد و آنها در صورت راهیابی به مجلس باید بدانند عقبه رأی خود را از کجا به دست آورده‌اند و اگر هم در آنها ضعفی وجود دارد که اکنون مورد نظر و انتقاد جریان اصولگرایی است و با شاخص‌های اصولگرایی و انقلابی‌گری مغایرت دارد آن را برطرف کنند.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار