جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اعتماد به آمریکایی‌ها اعتماد به گرگ و حیوانی وحشی است در حالی که عقل سلیم اقتضا می‌کند برای اینکه نظام، انقلاب و مملکت خود را حفظ کنیم تجربه ۳۰ سال گذشته را از یاد نبریم.

سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر اظهار کرد: آنهایی که اعتقاد به امام، مقام معظم رهبری، اصل نظام، انقلاب و عزت مسلمین دارند نه به مذاکرات خوشبین هستند و نه در این مسیر گام بر می‌دارند.

 وی افزود: افراد خودباخته که دل در گرو غربیان دارند دنبال مذاکره با آمریکا هستند و اگر بتوانند نیز این کار را انجام خواهند داد.

 برزگر تصریح کرد: این افراد هر کجا که توانسته‌اند با آمریکا وارد مذاکره شدند و همیشه نیز آثار مخرب این مذاکرات را دیده و خودشان نیز اعلام کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: متاسفانه با اینکه بارها بدعهدی آمریکایی‌ها به ما ثابت شده اما هوش، درایت و عقل کامل را در برخی از مسؤولان ملاحظه نمی‌کنیم چراکه هنوز برخی همچنان پیگیر مذاکره با آمریکا هستند.

وی با اشاره به اینکه در بحث برجام رفتار های ترامپ، وزیر خارجه و مسئول امنیت آمریکا را همگان ملاحظه کردند گفت: در مقابل، اظهارات رئیس جمهور، ظریف و عراقچی نیز کاملاً واضح بود.

 برزگر اظهار کرد: اگر تا کنون نیز بدعهدی‌های آمریکا بر کسی پوشیده و مخفی مانده بود امروز با توجه به وضع فعلی بر همگان عیان و مشخص شده است.

 جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: اعتماد به آمریکایی‌ها اعتماد به گرگ و حیوان وحشی است در حالی که عقل سلیم اقتضا می‌کند برای اینکه نظام، انقلاب و مملکت خود را حفظ کنیم از تجربه سی سال گذشته بهره ببریم.

 برزگر گفت: امریکایی‌ها در سی سال گذشته به ما دروغ گفته و ظلم کردند این در حالی است که در آینده نیز آنها به واقع دست دوستی به سوی ما دراز نمی‌کنند.

 وی عنوان کرد: در ۳۰ سال گذشته هر کجا که ما ایستادگی، همدلی، انسجام و گوش به فرمان بودن مقام معظم رهبری را داشتیم پیشرفت کرده‌ایم در حالی که از این به بعد نیز پیشرفت خواهیم کرد.

  جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه مسئولان به ۲ قسمت سیاسیون و نظامیون تقسیم بندی می‌شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انقلاب در آستانه چهل سالگی قرار دارد ما نظامیان تمام حواس خود را جمع کرده و هیچ گونه مشکلی نداریم در حالی که بخشی از سیاسیون نیز کاملاً توجه داشته اما برخی دیگر به این موضوعات کم توجهی می‌کنند.

  برزگر اظهار کرد: آنچه که قطعیت دارد این است که چهل سالگی انقلاب همچون سال‌های گذشته با اقتدار و سربلندی بیشتر مسیر خود را طی می‌کند.

 وی با اشاره به اینکه برخی‌ها می‌گویند اگر برجام بد بود ترامپ از آن خارج نمی‌شد عنوان کرد: این سخن افراد خودفروخته‌ای است که به صدمات و خسارت‌های برجام توجه نکردند و تنها برای دلخوشی خودشان حرف می‌زنند.

  جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: قطعاً همه افراد موافق و مخالف برجام می‌دانند خروج ترامپ از برجام دلیل اثرگذاری برجام برای ایران نبود.

 برزگر تصریح کرد: برجام برای ما دستاوردهایی نیز داشت که مهمترین آن این بود که بر همگان ثابت شد آمریکا قابل اعتماد نیست.

 وی اظهار کرد: برجام ثابت کرد آمریکا به ما دروغ می‌گوید و ما باید به خودمان تکیه کنیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار