معاون سیاسی سپاه گفت: کسانی که از سازش دم می‌زنند در زندگی سیاسی-اجتماعی خود دچار آسیب‌زدگی‌هایی از جمله دنیاگرایی و طمع شده‌اند که طبق فرموده‌ی امام (ره) این طمع موجب ذلت خواهد شد.

سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با سراج24 با انتقاد از شانه خالی کردن مسئولان در برابر وعده‌هایشان و مطالبات مردم گفت: بعد از انقلاب اسلامی جریان‌هایی که ضعف داشتند و نتوانستند پاسخ مسئولیتهایی که به عهده داشتند، بدهند فرافکنی می‌کردند و نظام را مقصر می‌دانستند که اختیارات لازم را به آن‌ها برای انجام امور نمی‌دهد. این موضوع اتفاق تازه‌ای نیست و سابقه‌ی تاریخی دارد از آقای بازرگان گرفته تا یکی از رئیس جمهورهای دوره‌ی قبل.
وی ادامه داد: هر وقت این جریان باید پاسخگوی مطالبات بر زمین مانده‌ی مردم می‌شد، با این ترفند فرار رو به جلویی می‌کرد و در برابر پاسخگویی شانه خالی می‌کرد.
معاون سیاسی سپاه درباره‌ی هزینه‌های مقاومت و سازش اظهار داشت: ما تجربه‌ی مقاومت در عرصه‌های مختلف را داشته‌ایم. نمونه‌ی آن هشت سال دفاع مقدس بود که نتیجه‌ی آن عقب‌راندن دشمن و حفظ استقلال و خاک ایران بود. هرگاه ایستادیم، مهاجمین را در رسیدن به اهدافشان شکست دادیم.
وی افزود: تجربه‌ی دیگر ما سازش است. برخلاف تصورها سازش هم هزینه دارد که به مراتب از مقاومت بیشتر است. هزینه‌ی مقاومت به عزتمندی و هزینه‌ی سازش به از بین رفتن عزت منجر می‌شود و البته گشایش‌های بیشتری در مقاومت نصیب‌مان خواهد شد.
معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: دشمن ما به میزان قدرت و ایستادگی ما بسیار توجه دارد و اگر از سازش با او صحبت کنیم در ما احساس ضعف می‌کند. آن‌ها با این تفکر که ایران تحت هر شرایطی از برجام خارج نمی‌شود، توافق را برهم زدند و تحریم‌ها را وضع کردند و رفته‌رفته آن را به سایر حوزه‌ها کشاندند.
وی  تاکید داشت: تجربه‌ی تاریخی ما کافی است که به این نتیجه برسیم سازش بهتر است یا مقاومت. نه تنها تجربه‌ی خودمان، بلکه تجربه‌ی کشورهای منطقه هم در این موضوع ما را بسیار کمک می‌کند. به عنوان مثال مشاهده می‌کنیم که چطور کشورهای منطقه در اثر سازش با آمریکا، گاو شیرده خطاب می‌شوند.
سنایی‌راد در پایان خطاب به سازش‌کاران بیان کرد: کسانی که از سازش دم می‌زنند در زندگی سیاسی-اجتماعی خود دچار آسیب‌زدگی‌هایی از جمله دنیاگرایی و طمع شده‌اند که طبق فرموده‌ی امام (ره) این طمع موجب ذلت خواهد شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار