دبیر جبهه‌ فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین:

کدخبر: 3896

دبیر جبهه‌ فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین گفت: سیاه نمایی و وارونه نمایی از متن انقلاب و ملت انقلابی از عملکرد جنگ روانی دشمن است که امروز فشار روانی عظیمی بر مردم وارد می‌شود و گسترده ترین عملیات روانی درحال انجام است.

 

ashab haq (22)

 عباس کاظمی در همایش اصحاب حق در دانشگاه پیام نور قزوین اظهار کرد: امروز در یک جبهه فرهنگی- اجتماعی رسالت سنگین و پیچیده‌ای قرار داریم که پیروزی در این فضا نیازمند صبر و استقامت بیشتری است.

وی افزود: در کنار همه دستاوردهای چهل ساله و رکوردهایی که انقلاب اسلامی داشته، توانسته یه یک الگوی الهام بخش در منطقه و جهان تبدیل شود. 

این مسئول فرهنگی اذعان کرد: جمع اصحاب حق یک منبع امیدآفرینی است که باید به آن افتخار کرد و در کنار همه دستاوردهای انقلاب حضور این جمع مومن و انقلابی یک دستاورد عظیم است. 

وی ادامه داد: رویش‌های پرخروش و پرشعور جوان مومن انقلاب در سراسر کشور یک دستاورد عظیم است که ابتدا باید به وجود این دستاورد افتخار کرد و به آن صیانت کرد و همه باید تلاش کنیم این ظرفیت عظیم نقش آفرین باشد. 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بیان کرد: در تمام مقاطع انقلاب اسلامی بخش‌های ویژه ای را تجربه کردیم، درگیری‌های کردستان، تجربه دفاع مقدس، عرصه‌های متنوع که کشور و ملت تجربه کرد که میادین و عرصه‌های دشواری با مقاومت و عزم راسخ پشت سرگذاشته ایم و امروز این انقلاب به درخت پرثمر و شجره طیبه مستحکمی تبدیل شده که نتایج آن در عرصه بین المللی درحال بهره برداری است. 

وی ابراز کرد: امروز عملیات روانی گسترده‌ای علیه این پیروزی‌های شگرف و دستاوردهای انقلاب درحال انجام است و جنگ روانی گسترده علیه انقلاب ادامه دارد و این فضا به حدی سنگین است که عده ای که در جبهه انقلاب قرار دارند تحت تاثیر قرار گرفته اند. 

کاظمی عنوان کرد: سیاه نمایی و وارونه نمایی از متن انقلاب و ملت انقلابی از عملکرد جنگ روانی دشمن است که امروز فشار روانی عظیمی بر مردم وارد می‌شود و گسترده ترین عملیات روانی درحال انجام است. 

وی تصریح کرد: دشمن در جنگ روانی خود مدام بر این موضوع می‌دمند که انقلاب اسلامی درحال فروپاشی است، البته مشکلات اقتصادی غیرقابل انکار است اما هدف دشمن شکستن استقاومت و مقاومت ملت ایران و ناامید کردن آنها از انقلاب است. 

ashab haq (24)

مسئو ل ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد: امروز شرایطی که در عراق و سوریه و یمن و افغانستان و پاکستان و امریکای لاتین درحال رقم خوردن است نشان از بیداری اسلامی است، اما دشمن با ایجاد فضای جنگ روانی و ارائه آمارهای دروغ و سیاه نمایی در فضای انقلاب اسلامی شرایط را به سمتی می‌برد تا انقلاب را سرنگون کند. 

وی اضافه کرد: استکبارجهانی در طول تاریخ از ابزار جنگ روانی گسترده برای شکستن اتحاد جبهه انقلاب به کار برده است و در مقاطعی به نتیجه رسیده و امروز هم درحال پیاده کردن این تکنیک در کشور ما است.

کاظمی گفت: امروز کوچکترین اتفاقی که به واسطه بی تدبیری‌ها در مجموعه اداری کشور رخ می‌دهد دشمن آن را به رهبری نسبت می‌دهد و این موضوع در بین عموم جامعه گسترش می‌یابد که فتنه سازی برای سال‌های آینده با این محوریت صورت خواهد گرفت. 

وی افزود: امروز بین فعالین حوزه فضای مجازی، فعالان قرآنی، فعالان حوزه بانوان، فعالان حوزه هیئت و فعالان حوزه خانواده وحدت خوبی ایجاد شده است که فعالیت‌های اجتماعی و مردمی خودجوش و آتش به اختیار ازجمله برنامه‌های این جبهه انقلاب است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین اذعاپ کرد: دشمن درحال فعالیت است تا بخش‌های مختلف جامعه را به واسطه مشکلات موجود اقتصادی به کف خیابان‌ها بکشانند، اما جبهه فرهنگی انقلاب با تمسک به راهبردهای رهبر معظم انقلاب درحال خنثی کردن توطئه‌های دشمن است. 

وی تاکید کرد: بنا داریم این جلسات را به صورت مستمر در طول سال ادامه دهیم و اهداف و رسالت‌ها برای نیروهای جبهه انقلاب تبیین و آسیب‌های موجود ارائه شود، ما قصد داریم در مجموعه ستاد مردمی جبهه انقلاب بتوانیم خدمات متقابل را به نیروهای انقلاب در سطح استان ارائه دهیم. 

این مسئول فرهنگی گفت: دشمن با جنگ اقتصادی، عملیات روانی هوشمندانه و مسائل اجتماعی به دنبال ریشه کن کردن انقلاب است اما به طور یقین با وعده قرآن که رهبری نیز بر آن تاکید دارند این جبهه انقلاب با مقاومت و ایستادگی آینده روشنی را رقم خواهد زد و توطئه‌های دشمن به سنگ می‌خورد. 

انتهای پیام/ منبع:صبح قزوین

ارسال نظرات

آخرین اخبار