سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین:

کدخبر: 3892

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: آمریکا دشمن شماره یک بشریت و همچنین دشمن رشد و ترقی ایران اسلامی است.

منوچهر حبیبی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در گفت‌‌وگو با خبرنگار قزوین خبر اظهار کرد: اگرچه دولتمردان آمریکایی به دنبال بهانه‌جویی هستند اما اقتدار ایران اسلامی را با هیچ چیز معامله و معاوضه نخواهیم کرد.

وی افزود: دولت امریکا از نفوذ دین، اسلام و ارزش‌ها در دنیا با محوریت ایران اسلامی در هراس است و می‌کوشد که این نفوذ را از بین ببرد.

حبیبی تصریح کرد: دولتمردان آمریکا به هیچ مبنا و اصولی پایبند نیستند و تنها به منافع مالی خود می‌اندیشند.

 سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی رحمت الله علیه رابطه با آمریکا را یک رابطه گرگ و میشی قلمداد می‌کنند این در حالی است که مقام معظم رهبری نیز در این رابطه فرمودند هرگز نباید به دولتمردان آمریکا اعتماد کنیم.

این مسئول تصریح کرد: مذاکره با امریکا یک مسئله ملی است و در سطح ملی نیز باید به آن پرداخته شود اما آنچه قطعیت دارد این است که نباید عزت ایران در راستای دستیابی به مذاکرات خدشه‌‌دار شود.

 وی با اشاره به اینکه آمریکا امروز در یمن، سوریه، عراق و افغانستان شکست خورده، عنوان کرد:  یکی از مهمترین آثار شکست آمریکا این است که دستور خروج نیروهای خود را از کشورهای مذکور صادر کرده است.

حبیبی افزود: آمریکا قصد داشت داشت با فروش سلاح در عراق، یمن و سوریه به منافع مادی فراوانی دست‌‌یابد این در حالی است که نتوانست به این هدف برسد.

 سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین با بیان اینکه آمریکا به دنبال قطب بندی در دنیاست، تصریح کرد: دولتمردان آمریکایی درصدد هستند که دنیا را به دو قطب شرق و غرب تقسیم کنند.

 وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران معادلات آمریکایی‌ها را به هم زده است، خاطرنشان کرد: قدرت ایران اسلامی، دولتمردان آمریکا به را هراس انداخته است.

 حبیبی عنوان کرد: آمریکا به دنبال  احاطه و حضور مستمر در خاورمیانه بوده اما امروز می‌بینیم که با ضعف فراوان نیروهای خود را از  خاورمیانه جمع می‌کند.

#بازی_سازش

ارسال نظرات

آخرین اخبار