سید حسین افضلی:

کدخبر: 3882

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر از هر کس این را بپرسید قطعاً مخالفت خواهد کرد. بعید است کسی خود را دلسوز بداند و با دشمن سازش کند.

سید حسین افضلی نماینده‌ی مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سراج24 درباره‌ی سازش با دشمن گفت: هیچ‌کس درون کشور موافق سازش با دشمن نیست. اگر از هر کس این را بپرسید قطعاً مخالفت خواهد کرد. بعید است کسی خود را دلسوز بداند و با دشمن سازش کند. آن‌چه که من در هر دو جناح می‌شنوم این است که هر دو طیف به این وجه مشترک رسیده‌اند که دشمن دیگر قابل اعتماد نیست.
وی ادامه داد: به نقل از رهبر معظم انقلاب ترامپ کار را برای ما آسان‌تر کرد. آن‌چه را سال‌ها با صدای بلند می‌گفتیم که پشت این چهره‌ی بزک شده چیز دیگری‌ست، این مرد نشان داد.
عضو کمیسیون عمران اظهار داشت: برجام خیلی از قضایا را روشن کرد. زمانی که مطالبات عمومی به سمت مذاکرات سوق پیدا کرد، توافقی منسوب به برجام شکل گرفت که پس از گذر زمان این تجربه را به ملت داد که نباید به آمریکا اعتماد کرد.
وی افزود: این برای ما تجربه شد که باید دقیق‌تر از قبل و لحظه به لحظه دشمن را رصد کنیم و بر اساس مصلحت خودمان تصمیم بگیریم. ما باید مصلحت نظام را نظاره‌گر باشیم و شرایط را بسنجیم. خلاف این موارد عمل کردن خلاف عقل عمل کردن است. نباید چشم بسته رفت و مقابل دشمن برای مذاکره نشست.
نماینده‌ی مردم اقلید تصریح کرد: الآن تحت هیچ شرایطی نباید بهانه به دشمن بدهیم و در این شرایط باید با هم‌افزایی نقاط مثبت هم را بزرگ کنیم و با اتحاد یکدیگر از این بحران عبور کنیم.
افضلی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت بین آحاد ملت و مسئولان بیان کرد: دشمن روی اختلافات داخلی ما با جزئیات بسیار بالا برنامه‌ریزی کرده است. آن‌ها حتی روی تقابل‌های کلامی هم برنامه دارند. کسانی که به نظام و استقلال ایران اعتقاد دارند باید اختلافات جناحی را کنار بگذارند. همه‌ی قشرها از سیاسیون و قلم به دست‌ها تا ملت شریف ایران باید دست در دست هم دهیم و رشد کنیم تا آسیب نبینیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار