آیت‌الله عابدینی

کدخبر: 3877

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه ما دیگر با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد، گفت: کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند همان غرب‌زده‌هایی هستند که نه مقام معظم رهبری و نه مردم، اعمال آن‌ها را تائید نکرده‌اند.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ اظهار کرد: خط سازش همواره از سوی شیاطین استکباری مورد تشویق و از سوی غرب‌زده‌های داخلی مورد حمایت و عنایت قرار داشته است.

وی افزود: حماسه‌هایی همچون نه دی، ۲۲ بهمن و روز قدس و همچنین وجود سرداران رشید اسلام و سرداران بسیجی قوی و فرهنگی رهبر معظم انقلاب، این خط سازش را همیشه شکست داده است.

عابدینی با اشاره به اینکه دشمنان نتوانستند راه به جایی ببرند، تصریح کرد: اگر حرف سازش از سوی غرب‌زدگان داخلی و یا شیاطین استکباری دنیا مطرح می‌شود نباید ما را نگران کند زیرا بارها ثابت‌شده این حرف‌ها بی‌اثر و بی‌اساس است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه ما با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم عنوان کرد: کسانی که دم از مذاکره و سازش با آمریکا می‌زنند همان غرب‌زده‌هایی هستند که هرگز مقام معظم رهبری و مردم کارهای آن‌ها را تائید نکرده‌اند.

امام‌جمعه قزوین با اشاره به اینکه وظیفه امروز مردم ادامه دادن راه انقلاب است بیان کرد: راه مستقیم انقلاب در کلام مقام معظم رهبری تجلی می‌کند و این همان راهی است که شهیدان انقلاب اسلامی طی کرده‌اند در حالی که اگر ما نیز این مسیر را ادامه دهیم قطعاً رستگار خواهیم شد.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در این مسیر پیروزی‌های فراوانی را نصیب ما کرده است، عنوان کرد: عقب ‌نشینی آمریکایی‌ها از عراق، افغانستان، سوریه و یمن پیروزی‌های بزرگی به شمار می‌رود که پروردگار عالم به مقاومت اسلامی اعطا کرده و سیلی‌های محکمی نیز بر گوش سازشگران نواخته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار