رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین گفت: سازشکاران غرب‌زده به انقلاب اسلامی و پست‌های مدیریتی به عنوان یک طعمه و غنیمت نگاه می‌کنند این در حالی است که آن‌ها هرگز دیدگاه عمیق انقلابی را درنیافته‌اند.

حجت‌الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند ممکن است بتوانیم آمریکا را از کشور بیرون کرده و کشور را از شر این شیطان بزرگ نجات دهیم اما از شر دست‌نشانده‌های غرب و شرق زده‌ی آن‌ها به این زودی خلاص نمی‌شویم.

وی افزود: تفکر سازش تفکری است که نشان می‌دهد صاحبان این دیدگاه، اولاً عمق انقلاب و اسلام را نشناخته‌اند و ثانیاً اعتقاد و توکلشان به خداوند ضعیف است.

قابل ادامه داد: این افراد به انقلاب اسلامی و پست‌های مدیریتی به عنوان یک غنیمت نگاه می‌کنند و هرگز دیدگاه عمیق انقلابی را درنیافتند.

رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین با اشاره به اینکه سازش گرانی که از تفکر عمیق انقلابی جامانده‌اند شرایط را از دیدگاه خود تحلیل می‌کنند، اظهار کرد: این افراد با خود می‌گویند تفکر انقلابی ما را از دسترسی به منافعمان بازمی‌دارد پس چه‌بهتر است که به سازش تن دهیم تا ریاست ما ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما برای قطع پای بیگانگان از کشور شکل گرفت تصریح کرد: ما انقلاب کردیم تا کسی اسلام را به نفع خود مصادره نکرده و توسط بیگانگان تفسیر نشود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: خداوند با کسی تعارف ندارد چرا که به پیامبر اکرم(ص) نیز می‌فرماید اگر با دشمن سازش کردی حمایت پروردگار را نخواهی داشت.

قابل خاطرنشان کرد: وقتی خداوند تبارک این جمله را به پیامبرش می‌گوید قطعاً با ما نیز تعارف ندارد و اگر روزی حق را رها کرده و به فکر سازش با دشمن باشیم قطعاً دیگر حمایت خداوند را نخواهیم داشت.

 

سازش با دشمن اسلام، همیشه ننگ است

رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین تصریح کرد: سازش با دشمن اسلام، همیشه ننگ است و نباید بگذاریم که این تفکر در میان مردم رواج پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما مردمی هستند که از عمق جانشان انقلاب، امام(ره) و رهبری را باور کرده‌اند، گفت: مردم شرایط امروز را ملاحظه می‌کنند اما برخلاف علاقه‌ای که به انقلاب، امام(ره) و رهبری دارند نسبت به برخی از مسئولین این رابطه را نداشته و به آن‌ها اعتقادی ندارند.

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار