کدخبر: 3872

استاندار قزوین با اشاره به اینکه 9 دی روز وحدت ملی نام می‌گیرد، گفت: مردم در دی ماه سال 88 دو حساسیت و اعتراض جدی داشتند چراکه هویت دینی و ملی آنها از سوی دشمنان مورد هجمه قرار گرفته بود.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر اظهار کرد: در دی ماه سال 88 علاوه بر اینکه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توهین شد، رفتار جنون‌ آمیز دشمنان نظام، مقدسات مردم ایران را نیز مورد اهانت قرار داد.

وی افزود: مردم غیور ایران از دیرباز ثابت کرده‌اند که به دو مسئله حفظ نظام و حمایت از آن و همچنین مقدسات دینی حساسیت دارند و هرکجا که احساس خطر کنند وارد صحنه شده و از آن‌ها دفاع خواهند کرد.

زاهدی عنوان کرد: مردم در طی یک حرکت انقلابی و به صورت خودجوش در طی یک راهپیمایی عظیم از مقدسات و نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

استاندار قزوین گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین مقدسات دینی همواره دو گوهری است که مردم ایران در هر زمان نسبت به آن حساسیت داشته و به خاطر آن‌ها نیز در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: حماسه 9 دی، متعلق به تمام ملت ایران است چراکه با حرکت عظیم و خود جوش خود خط بطلانی بر تمام توطئه‌ها و هجمه‌های رسانه‌ای کشیدند.

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار