رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس

کدخبر: 3871

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توطئه‌هایی در کار است تا انقلابیون را به سکوت بکشاند، اظهار کرد: این سکوت مرگبار بوده و از نوع سکوتی است که در کربلا اتفاق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در تجمع ۹ دی‌ماه مردم قزوین که پیش از ظهر امروز در خیابان شهدا برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز در جنگ اقتصادی هستیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در تمام نقاط دنیا موفق بوده و در داخل کشور نیز شهدای حرم را تربیت‌کرده است درحالی‌که مسئولان هر کجا انقلابی عمل کردند به پیشرفت‌های شایانی دست یافتند و ضروری است که در حوزه اقتصاد نیز جهادی و انقلابی عمل کنند.

وی افزود: امروز به‌جرأت می‌گوییم میلیون‌ها جوان همچون شهید حججی در کشور وجود دارد که اگر امریکا دست از پا خطا کند تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

حاجی بابایی عنوان کرد: در 40 سال اخیر انقلابی‌گری ما موفق عمل کرده اما اقتصاد کشور لیبرالیستی بوده و همراهی چندانی با انقلاب نداشته است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چرا باید در کشور ما که منادی وحدت و دفاع از مستضعفین است، شاهد مشکل اقتصادی اقشار کم‌درآمد باشیم؟

وی افزود: کار جهادی در کشور ما کند شده درصورتی‌که اگر جهادی عمل نماییم مشکلات اقتصادی کم‌رنگ خواهد شد.

حاجی بابایی اظهار کرد: روزی که ۸۰ درصد مردم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند تا به امریکا بگویند تحریم را تمام کنید که ما پشتیان نظام هستیم، رسانه‌های غربی به دنبال یک روزنه می‌گشتند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن نتوانست در مقابل ملت ایران بایستد و به همین جهت آتشی به پا کرد تا حضور حداکثری مردم در انتخابات کمرنگ شود.

وی تصریح کرد: دشمن توسط عوامل خودفروخته‌اش که در کشور مستقر بودند به عاشورا، قرآن و به هر آنچه از مقدسات دین به شمار می‌رفت، حمله کرد.

حاجی بابایی عنوان کرد: امریکا دشمن اقتصادی، موشکی و هسته‌ای ایران نیست بلکه دشمن تفکر انقلابی و تفکر قیام امام حسین (ع) است زیرا تا زمانی که فنّاوری در اختیار دین باشد غارتگران نمی‌توانند از آن سوءاستفاده نمایند.

وی با بیان اینکه علی‌رغم کارهای انجام‌شده در کشور مردم از فعالیت‌های قوای سه‌گانه رضایت ندارند، گفت: در سال آینده کسانی را به‌عنوان فتنه‌گر می‌بینید که به فکر شما این افراد انقلابی بودند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توطئه‌هایی در کار است تا انقلابیون را به سکوت بکشاند، اظهار کرد: این سکوت مرگبار بوده و از نوع سکوتی است که در کربلا اتفاق افتاد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شرم باد بر مسئولی که تنها به خود و خانواده‌اش فکر می‌کند و در کنار سفره انقلاب به لذت‌های دنیایی خود می‌رسد.

حاجی بابایی با بیان اینکه درگذشته اسلام وهابی حاکم بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، اسلام حقیقی به دنیا معرفی می‌شود، اظهار کرد: امروز توانسته‌ایم عراق را از دست حکام وهابی نجات داده و در سوریه تنگه احد را از دشمن بگیریم این در حالی است که امروز اسلام واقعی از ایران اسلامی فریاد زده می‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز استکبار در منطقه زمین‌گیر و به لطف خدا ایران اسلامی در دنیا پرآوازه شده است، گفت: امریکا از ایران می‌ترسد چراکه انقلاب اسلامی ایران در دل‌ها نفوذ کرده تا جایی که یک تبعه آمریکایی کتابی در مورد حضرت فاطمه (س) می‌نویسد.

حاجی بابایی با بیان اینکه ملت ایران در دی‌ماه سال 88، واقعه عاشورا، مسجد کوفه و آتش زدن درب خانه حضرت زهرا (س) را به یکجا دیدند، گفت: این مردم غیور با حضور باشکوه خود فتنه‌گران را از میدان خارج کرده و امروز نیز با حضور قدرتمندانه خود مشت محکمی به دهان استکبار زدند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا متوجه شده با تفکر ایران اسلامی نمی‌تواند مقابله کرده و جنگ نظامی راه بیندازد، اظهار کرد: ایران امروز با موشک‌های پرقدرت خود به بزرگ‌ترین قدرت نظامی منطقه تبدیل‌شده است به همین دلیل استکبار دنبال کاهش اقتدار نظامی ایران بوده و درصدد است تا قدرت موشکی و فنّاوری را از ما بگیرد.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار