حجت‌الاسلام پناهیان:

کدخبر: 3863

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه کسانی که به جای خداوند به مذاکره توکل میکنند، محکوم به نابودی هستند، گفت: کدخدا دانستن امریکا، ملت را به سمت بدبختی میکشاند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، حجت‌الاسلام پناهیان شامگاه امشب در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد امام خمینی(ره) و در حضور جمع کثیری از مردم شریف استان قزوین اظهار کرد: مردم قزوین سالها پیش از حماسه 9 دی و در 7 دی 57 بصیرت و هوشیاری خود را نشان داده اند.

وی افزود: امروز مردم یمن با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران و با توکل به خدا در میدان نبرد با سلطه حضور دارند و معتقدند همانطور که ملت ایران بدون سلاح و با دست خالی از انقلاب خود محافظت کرد، ما نیز با توکل به خدا از انقلاب خود محافظت میکنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: برخی از سیاستمداران نادان خود را محتاج آن می‌‌دانند که برای ادامه کار، دم کدخدا را ببینند در حالی که ممکن است برخی‌‌ از این سیاستمداران نیروی نفوذی دشمن باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه کسی که به مذاکره توکل کند خداوند نابودش خواهد کرد، بیان کرد: گرانی دلار به دلیل بی کفایتی همان مسئولانی رخ داد که به جای کسب رضایت خدا سعی در جلب نظر کدخدا داشتند.

وی با اشاره به اینکه خداوند با کسی شوخی ندارد و همه ما در انتخاب سرنوشت خودمان موثر هستیم، تأکید کرد: وضع معیشتی مردم نتیجه انتخاب نادرستی است که انجام داده‌‌اند و همین امر موجب سوزانده شدن خشک و تر شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: مردم یمن توکل عمیقی به پروردگار متعال دارند و توانسته‌‌اند با این توکل عمیق راه هشت ساله دفاع مقدس مردم ایران را ۴ سال طی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما بسیار ضعیف هستند و باید تا کنون می‌‌مردند، گفت: امام زمان(عج) نیز باید تا کنون ظهور می‌‌کردند اما آماده نبودن ما سبب شده که ظهور ایشان به تأخیر بیوفتد.

پناهیان با اشاره به اینکه ما همیشه از سر بی عرضگی‌‌ها ضربه خوردیم، عنوان کرد: همانگونه که روزی بنی صدر به ایران اسلامی ظلم نمود دولت امروز نیز که امریکا را کدخدای دنیا می‌‌داند، مملکت را به سمت بدبختی می‌‌کشاند.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: تنها برخی از مومنین تا انتها پای اسلام می‌‌ایستند اما بسیاری دیگر از مردم دچار تضعیف دین خواهند شد.

وی بیان کرد: رزمندگان پای رکاب پیامبر اکرم(ص) پس از رحلت ایشان دچار این تضعیف دین شده بودند به طوری که همه فریاد حضرت فاطمه(س) را شنیدند اما به کمک ایشان نیامدند.

پناهیان با اشاره به افرادی که در سال آخر زندگی حضرت امام (ره) در طی جلسه‌‌ای در نظر داشتند خلاف نظر امام خمینی جنگ را جمع کنند، گفت: ایشان با یک فرمان قاطع این نظریه را رد کردند این در حالی است که امروز نیز هنوز این افراد در بین مسئولان حضور دارند.

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار