عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: خروج آمریکا از توافق نامه برجام که یک معاهده بین المللی بود بدون در نظر گرفتن سایر کشورها برای آقایان کفایت نمی کند که بازهم اصرار دارند ما با آمریکا سازش کنیم.

محمد دهقان عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: افراد و چهره هایی که متاسفانه خود را حل کننده همه مسائل در کشور می دانند با طرح موضوعی چون سازش ثابت کردند که از مسائل بین المللی هیچی نمی دانند.
وی افزود: چطور ممکن است با شرایطی که امروز در روابط ایران و آمریکا حاکم است عده ای در این مملکت طرح مذاکره و سازش با این کشور را مطرح کنند.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: خروج آمریکا از توافق نامه برجام که یک معاهده بین المللی بود بدون در نظر گرفتن سایر کشورها برای آقایان کفایت نمی کند که بازهم اصرار دارند ما با آمریکا سازش کنیم.
دهقان خاطرنشان کرد: توصیه من به این افراد این است که با تجدید نظر در افکارشان در جهت شست و شوی مغزشان نیز وارد عمل شوند چرا که تئوری های آنها خیلی وقت است که کارآی ندارد و فاقد اعتبار است.
وی تاکید کرد: ما بر اصول و ارزشهایمان در مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند هستیم و اجازه نمی دهیم برخی که معلوم نیست چه هدفی را دنبال می کنند راه و‌ روشی را که در کشورمان نهادینه شده است از بین ببرند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار