در حالی که روز دانشجو باید به فرصتی برای تبیین وظایف دانشجو و بزرگداشت راه شهدای این روز تبدیل شود، گویا برخی سیاسیون و تشکل‌های سیاسی این روز را بهترین فرصت برای خواسته‌های سیاسی خود میدانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ در حالی که روز دانشجو فرصتی است تا با تبیین وظایف و رسالتهای دانشجویان در فضای سیاسی و اجتماعی کشور به نقش آنها اشاره شود، اما برخی جریانات سیاسی در تلاش هستند تا با سوء‌استفاده از این روز، بازی‌های سیاسی خود را دنبال کنند.

در تازه‌ترین مورد روز گذشته توسط اتاق فکر جوانان شهرستان بویین زهرا محفل سیاسی در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد که گویا بیشتر از این به یک محفل دانشجویی شبیه باشد، به یک محفل سیاسی با رنگ و بوی خاص شبیه بود.

اما نکته قابل توجه بینش خوب دانشجویان در برخورد با اینگونه رفتارهای سیاسی بود . تصاویر منتشر شده از مراسم نشان از استقبال کم و ناچیز عموم دانشجویان بویین زهرا حکایت میکند.

این پایان ماجرای بازی سیاسی در فرمانداری بویین زهرا نبود . استقبال کم دانشجویان بویین‌زهرا از این میتینگ سیاسی که با حضور فردی که هیچ مسئولیتی در قزوین ندارد باعث شد تا برخی پایگاه های خبری این استقبال کم را به نمایش بگذارند.

با نمایش واقعیات این بازی سیاسی، جریان ساسی حامی با افراد وابسته خود و با نمایش دادن تصاویر بسته از سخنرانی تعدادی دانشجو تلاش کرده تا اینگونه نمایش دهد که حضور دانشجویان خوب بوده است . از سویی هتاکی به پایگاه های خبری منعکس کننده واقعیت نیز در دستور کار قرار گرفت که خود نشان از عصبانیت این جریان تمامیت خواه از نمایش واقعیت داشت.

از سویی باید این سوال را پرسید که فرمانداری بویین زهرا چرا اینگونه به دنبال بازی‌های سیاسی است؟ از سویی حضور برخی چهره‌های سیاسی که در استان قزوین پیشتر با بی میلی مردم روبرو شدند در اینگونه مراسم آیا تلاش برای حیات بخشی سیاسی به این افراد نیست؟آیا رسالت فرمانداری بویین زهرا به این حد تقلیل پیدا کرده که باید برای احیای حیات سیاسی برخی ورشکستگان سیاسی در استان تلاش کند؟

زاهدی همواره نشان داده بیش تر از اینکه به دنبال بازی های سیاسی باشد، به دنبال خدمت به مردم است و گویا وقت آن رسیده که امروز این نکته را به فرمانداران خود نیز گوشزد کند.

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار