با بی استفاده شدن عملی برجام شاهد شکل گیری یک مثلث سه گانه هستیم تا بتواند ضربه هایی اساسی و کاری را به پیکره نظام و انقلاب اسلامی وارد کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، با خروج امریکا از برجام و تلاش برای ناکارآمد کردن این معاهده بین‌المللی، سناریوی جدیدی با مثلث همیشگی اروپا، امریکا و غربزدگان داخلی در حال شکل گیری است .

امریکا در گام نخست می خواهد ایران را مجبور به پذیرش خلع سلاح موشکی و  قدرت منطقه ای کند و در این بین اروپا مسئول چانه زنی سیاسی و بازی در نقش پلیس خوب است.

از سویی برخی مدیران نفوذی و غربگرا مشغول ایجاد فشار اقتصادی و تولید نارضایتی شدید در میان مردم و زمینه سازی برای اغتشاش و فشار اجتماعی بر نظام هستند.

در دیگر سوی میدان، گاوه شیرده یعنی عربستان به کمک منافقین و رژیم صهیونیستی و با همراهی عوامل داخلی ، در تلاش هستند تا میدان عملیات روانی را در دست بگیرند .

این در حالی است تلگرام با کمک شبکه نفوذ دشمن، مسئول شبکه سازی اجتماعی و فضاسازی رسانه ای است و در دیگر سوی میدان نیز مانند همیشه مشتی ساده لوح و بعضا خائن هم هستند که پیاده نظام و سیاهی لشکر دشمن در داخل باشند.

 این «شش عنصر » کنار هم جمع شده اند تا ایران آنچه را از امنیت و اقتدار بدست آورده است تسلیم کند.

با ادامه و موفقیت این شش عنصر، نهایتا فحشش را هم سپاه و انقلابیونی بخورند که مانع تسلیم شدن و ذلت کشور هستند و قبلا هشدار داده بودند که اگر  جریان غربگرا و فتنه گران در قدرت قرار بگیرند ، کشور و مردم را به خاک سیاه خواهند نشاند!

حالا هم می خواهند کاری کنند که رهبری کشور را تسلیم دشمن بکند.. سوق دادن مطالبات این روزها به سمت رهبری دقیقا حکایتش این است. آیا کسی هست که نداند مسئول این وضعیت خفت بار کیست!؟

 

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار