سردار غیب‌پرور در جمع خبرنگاران:

کدخبر: 3676

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها گفت: این دوران را نیز همچون دوران دفاع مقدس پشت سر خواهیم گذاشت و ایران عزیز نیز آینده‌‌ای درخشان و سرافراز خواهد داشت.

سردار غلام‌‌حسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه سومین روز از کنگره سه هزار شهید در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار کرد: امروز جنگ رسانه در دنیا حرف اول را می‌‌زند این در حالی است که اگر از این امر غافل شویم دچار خسرانی بزرگ خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه مردم در سیزده آبان سال جاری با حضور گسترده خود مشت محکمی به دهان استکبار زدند، گفت: مردم دشمن را به خوبی می‌‌شناسند و هرگز پشت انقلاب را خالی نمی‌‌کنند.

غیب پرور افزود: هیچ کدام از دشمنان نظام نمی‌‌توانند از نظر جنگ سخت نگاهی چپ به جمهوری اسلامی داشته باشند، با این وصف باید با تلاش فراوان در جنگ اقتصادی نیز اینچنین پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه شهدا جامعه را واکسینه می‌‌کنند، گفت: شهدا گنجینه معنوی ملت و عامل بقای انقلاب اسلامی هستند.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: ما اگر دائما شهدا را در چرخه گفتمان، اندیشه و تعاملات آینده خود داشته باشیم قطعاً حرکت آینده ما تضمین شده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ما یک ملت شهید داده‌‌ هستیم، گفت: ما همچون آمریکا نیستیم که وقتی ۴ کشته روی دستشان می‌‌افتد تمام کشورشان به هم می‌‌ریزد.

غیب پرور با بیان اینکه ما همچون رژیم غاصب صهیونیستی نیستیم که اگر یک نظامی بی‌‌خاصیت و بی‌‌ارزششان تلف شود، تمام جامعه‌‌شان به هم بریزد، عنوان کرد: ما مردمی هستیم که از زمزم زلال عاشورا رفع عطش می‌‌کنیم در حالی که این امر یک ثروت بی‌‌بدیل و ممتاز در عالم به شمار می‌‌رود.

غیب پرور با اشاره به طرح‌‌های اعتلای بسیج بیان کرد: از حدود ۳۰ طرح اعتلای بسیج ۹ طرح به تصویب رسیده و به اجرا درآمده است.

وی افزود: امیدواریم به وسیله این طرح‌‌ها روز آمدی بسیج استان‌‌ها مخصوصاً استان قزوین کمک نماییم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جنگ روانی که توسط دشمنان ایجاد شده بسیار بزرگ‌‌تر از تحریم‌‌هایی است که آمریکا برای ما به وجود آورده است.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی وجود دارد اما این در حالی است که ۹۹ درصد این مشکلات از جنگ روانی به وجود آمده نشأت می‌‌گیرد.

غیب پرور خاطرنشان کرد: این دوران را نیز همچون دوران دفاع مقدس پشت سر خواهیم گذاشت این در حالی است که ایران عزیز آینده‌‌ای درخشان و سرافراز خواهد داشت.

ارسال نظرات

آخرین اخبار