حجت‌الاسلام ابرتوابی‌فرد:

کدخبر: 3557

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه افزایش اقتدار دفاعی ایران راهبرد افزایش اقتدار جبهه مقاومت اسلامی است گفت: افزایش قدرت دفاعی بازدارنده، رمز امنیت ایران اسلامی و ملت‌های مسلمان و جبهه مقاومت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ حجت‌الاسلام علی اکبر ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران و عضو شورای حل اختلاف سران قوا پیش از ظهر امروز در تجمع باشکوه 20 هزار نفری سپاهیان محمد رسول الله(ص) از استان قزوین که همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار متخلف مسئولان لشکری و کشوری، بسیجیان، خانواده شهدا و ایثارگران در استادیوم 15 هزار نفری سردار آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: رمز امنیت ایران اسلامی و جبهه مقاومت در قدرت دفاعی بازدارنده است .

وی افزود: ملت ایران امروز با ثبات قدم و ایستادگی در مسیر توسعه علمی در کنار معنویت برگرفته از ایمان حرکت می‌کند و ایمان و علم و دانش و جهاد در راه خدا و توجه به ارزش‌های انقلاب را با هم پیوند داده است.

ابوترابی فرد عنوان کرد: ایران اسلامی نماد عزت با صلابت ترین و مقتدرترین ملت های تاریخ است .

وی با بیان اینکه در  40 سال اخیر دشمن و دنیای استکبار دست به هرکاری که در توان داشته زده است، بیان کرد: شکست دنیای استکبار در برابر ملت ایران، بیانگر توان و اقتدار انقلاب اسلامی است که با همت مردان و زنان و جوانان این مرز و بوم به دست آمده است.

عضو شورای حل اختلاف بین سران قوا، ادامه داد: ایمان، بصیرت سیاسی، باور به ارزش‌های اسلامی و تکیه بر علم و دانش رمز اقتدار ملت ایران در برابر نظام سلطه است.

وی گفت: پرچمداران اصلی حرکت ملت ایران، شهدا، جانبازان و ملت با اقتدار ایران هستند که با تداوم راه شهدا در مسیر هویت‌بخشی و بیعت با آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی و دفاع از آن گام برمی‌دارند.

ابوترابی فرد با بیان اینکه افزایش اقتدار درونی نظام، اصالت همه ماست، تاکید کرد: اگر به دنبال ایرانی مقتدر هستیم که به یک قدرت تجزیه کننده سیاسی، قدرت محکم اقتصادی و قدرت بازدارنده دفاعی  در منطقه و جهان تبدیل شود باید جایگاه آن را رشد داده و تلاش کنیم تا در جایگاهی که زیبنده آن است قرار بگیرد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه با ثبات قدم و ایستادگی در مسیر توسعه علمی در کنار معنویت برگرفته از ایمان حرکت می‌کند و ایمان و علم و دانش و جهاد در راه خدا و توجه به ارزش‌های انقلاب را با هم پیوند داده است.

وی با اشاره به اینکه بسیجی باید به نماد سلحشوری، معنویت و ایمان و اخلاق تبدیل شود، بیان کرد: حضور پرشور در مساجد و تکیه به آموزه های دینی می تواند زمینه ارتقا معنویت را در جامعه ایجاد و حیات فردی و اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ما را نیز فراهم آورد.

ابوترابی با اشاره به اینکه ایران، یکی از جوان ترین کشورهای دنیا است، اظهار کرد: این نسل جوان سرمایه اصلی و تکیه گاه انقلاب اسلامی است .

وی با بیان اینکه افزایش اقتدار دفاعی ایران راهبرد افزایش اقتدار جبهه مقاومت اسلامی است گفت: افزایش قدرت دفاعی بازدارنده، رمز امنیت ایران اسلامی و ملت‌های مسلمان و جبهه مقاومت است.

امام جمعه موقت تهران در پایان یادآور شد: دشمن با درک نقاط قوت ملت ایران در حوزه دفاعی، در تلاش است تا به بهانه های مختلف مانع از افزایش این قدرت دفاعی باشد اما ما با تکیه بر ظرفیت درون و تعالیم اسلامی قدرت را تا جایی ادامه خواهیم داد که هیچ‌کس کم‌ترین تصوری برای تعرض به جغرافیای اسلام نداشته باشد.

 

 

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار