رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با بیان اینکه ایران آغاز کننده هیچ جنگی نخواهد بود، گفت: ما جنگی را آغاز نخواهیم کرد، اما در صورت نیاز به دفاع، با اقتدار از مواضع خود دفاع خواهیم کرد.

روح‌الله بابایی صالح رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر با اشاره به تهدیدات اخیر امریکا؛ اظهار کرد: در شرایطی که کشور نیازمند به وحدت همه نیروها، اقشار و جناح‌ها است، همه باید دست به دست هم دهیم و زیر نظر رهبری از دستورات او پیروی کرده تا این کشتی به سلامت به مقصد برسد.

وی با اشاره به پاسخ مناسب رئیس جمهور به تهدیدات ترامپ و امریکا بر علیه ملت جمهوری اسلامی، بیان کرد: جمهوری اسلامی از موضع اقتدار از کشور دفاع کرده و در موقع لزوم، به راحتی تمام معادلات نظام سلطه را بر هم می زند.

این مسئول بیان کرد: موضع با صلابت فرمانده سپاه قدس در حمایت از جمهوری اسلامی و همچنین رئیس جمهور نشان از وحدت کشور و اقتدار و صلابتی است که سپاه مخصوصا سپاه قدس در منطقه دارد.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج تاکید کرد: ما هیچگاه وارد جنگ نشده و آغازکننده جنگ نیستیم و نخواهیم بود بلکه همیشه از مواضع اقتدار و جایگاه خود در دنیا دفاع کردیم و اگر نیاز باشد زیر پرچم اسلام و تحت فرامین فرماندهی رهبری وارد عمل می شویم و با حضور نیروهای مسلح به ویژه سپاه از آرمان، نظام و حیثیت خود دفاع خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: مجلس نیز جزئی از انقلاب و نظام است و با اقتدار از فرمایشات رهبری و ریاست جمهوری علی‌الخصوص فرماندهان ارشد نظامی دفاع خواهد کرد.

بابایی صالح ابراز کرد: زمانی که داخل یک کشتی هستیم مواضع همه یکی است و همه باید تحت فرمایشات رهبری از نظام و انقلاب دفاع کنیم و فرقی ندارد رئیس‌جمهور، مجلس شورای اسلامی و یا قوه قضائیه باشد همه و همه موظف هستیم از این نظام دفاع کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در این شرایط و جنگ اقتصادی نیاز به وحدت همه نیروها و اقشار و جناح‌ها داریم و همه باید دست به دست هم دهیم و زیر نظر رهبری از دستورات او پیروی کرده تا این کشتی به سلامت به مقصد برسد.

 

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار