نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

کدخبر: 3062

نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی از رسانه‌ها درخواست کرد به‌منظور تصویب طرح (اعاده اموال نامشروع مدیران) نمایندگان مجلس را همراهی کرده و به دنبال حق طلبی باشند

محمد دهقان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ثامن پرس با بیان اینکه تمام سازوکارهای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان فراهم شده است، اظهار کرد: از تمامی نظرات کارشناسی استفاده کرده‌ایم و ضمانت ‌های اجرایی نیز برای این طرح پیش‌بینی شده است.

وی به ضرورت همراهی رسانه‌ها در تصویب این طرح اشاره و افزود: ضمانت اجرایی این طرح مطالبه عمومی و حضور رسانه‌ها است؛ مردم باید مطالبه‌گری کرده و رسانه نیز وارد میدان شده و ابزار دست صاحبان ثروت نشده و به دنبال حق طلبی باشند.

نقش پررنگ قوه قضائیه در تصویب و اجرای طرح اعاده اموال نامشروع

نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش پررنگ قوه قضائیه در اجرای این طرح، تصریح کرد: امیدواریم قوه قضائیه از تصویب این طرح حمایت کرده و در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند زیرا بخشی از اجرای این طرح برعهده‌ قوه قضائیه است.

دهقان درخصوص نظرات نمایندگان استان به منظور تصویب این طرح، گفت: بخشی از نمایندگان استان حمایت خود را از تصویب این طرح اعلام کرده‌اند، امیدواریم با تلاش رسانه‌ها دیگر نمایندگان استان نیز از این طرح حمایت کنند.

ارسال نظرات

آخرین اخبار