خطیب جمعه قزوین:

کدخبر: 2950

آیت‌الله عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه گفت: انقلاب محکم به کار خود ادامه می دهد و اگر انقلابی نماهای دیروز پشیمان شوند تأثیری به حال امروز انقلاب ندارد.

به گزارش سرویس سیاسی قزوین‌خبر؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی هر روز در حال پیشرفت است و ما باید با آهنگ انقلاب حرکت کنیم، اذعان کرد: ما باید خودمان را آماده کنیم تا از حرکت انقلاب باز نمانیم؛ البته در مسیر انقلاب افراد محدودی ابراز پشیمانی می‌کنند؛ اما باید بگوییم که آن‌ها از اول نیز با انگیزه‌های دیگری به میدان آمدند. چرا که اگر کسی کاری را برای جلب رضای خدا انجام داده باشد، پشیمان نخواهد شد.

وی با تأکید بر این‌که اهل انقلاب، انقلاب را برای خود نمی‌خواهند؛ بلکه خود را فدای انقلاب می‌کنند، عنوان کرد: آن‌ها که امروز ابراز پشیمانی می کنند دنبال موقعیت و مقام بودند اما موقعیت و مقامی پیدا نکردند. آن کسانی که برای خدا برای انقلاب جانفشانی کردند و به میدان های مبارزه علیه رژیم استبدادی آمدند به دنبال موقعیت و مقام نبودند و چیزی از دست ندادند تا پشیمان شوند.

آیت‌الله عابدینی با بیان این‌که این جنس آدم‌ها لیاقت و شایستگی همراهی با انقلاب اسلامی را ندارند، اذعان کرد: در میان کسانی‌که لانه جاسوسی آمریکا را به تسخیر در آوردند عده‌ای پیدا می‌شوند که جور دیگری سخن می‌گویند که از عدم لیاقت و شایستگی آن‌ها است و حرکت‌های امروز آن‌ها نشان می‌دهد آن زمان تحت تأثیر احساساتشان کاری انجام دادند و کارشان انقلابی نبود.

خطیب جمعه قزوین تأکید کرد: آن‌ها که برای رضای خدا برای انقلاب اسلامی کاری انجام داده‌اند امروز محکم بر عقاید خود استوار هستند. انقلاب محکم به کار خود ادامه می‌دهد و اگر انقلابی نماهای دیروز پشیمان شوند تأثیری به حال امروز انقلاب ندارد.

وی با بیان این‌که مردم مؤمن و ولایی ما انقلابی بوده و هستند و هیچ چیز نمی‌تواند پیوند مردم را با انقلاب تضعیف کند، اظهار کرد: انقلابی بودن و انقلابی ماندن بسیار مهم است و آن‌هایی که حقیقتاً انقلابی بودند، پای انقلاب می‌مانند و باید تلاش کنیم با جدیت بیشتری پای انقلاب بمانیم تا ذخیره آخرتمان باشد.

 

انتهای پیام/ پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه قزوین

ارسال نظرات

آخرین اخبار