دبیرکل حزب مردمی اصلاحات

کدخبر: 2682

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: آقای روحانی مثلا در ماجرای همین حمله به یک روحانی و قتل وی چه کرد؟ حتی یک مصاحبه نکرد و موضع نگرفت؛ حتی این کار را محکوم نکرد. به نظر من این دوگانگی‌ها به ضرر دولت اقای روحانی خواهد بود.

در بیست و پنجمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، درباره اختلاف میان بدنه اجتماعی و دانشگاهی اصلاح‌طلبان با گزینه‌ی معرفی شده از سوی دولت برای وزارت علوم گفت: گزینه‌های آقای روحانی برای اداره دولت گزینه‌های خوبی نیستند.

محمد زارع‌فومنی در پاسخ به اینکه آیا باید صرفا وزرای دولت از بین اصلاح‌طلبان انتخاب می‌شدند خاطرنشان کرد: جناحی بودن یک بحث است اما کارآمدی افراد هم خیلی مهم است. مثلا وقتی یک استاندار را بر می‌دارید از یک استان به یک استان دیگر می‌برید. اگر این آدم خوبی بود و خوب کار می‌کرد، در همین استان می‌ماند، می‌ماند و نتیجه می‌گرفت. یا اینکه اگر وزیری که خوب عمل کرده، به عنوان معاون یا در جای دیگر استفاده می‌شود. این کارها خوب نیست و به نظرم آقای روحانی در چیدن کابینه اشتباهات زیادی کرده است.

وی درباره تجمعات اخیر دانشجویان در مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم گفت: من دانشجویان را خیلی جناحی نمی‌دانم؛ شاید به آنها گفته شده که سوابق افراد چگونه است یا اینکه خودشان بررسی کردند.

 

فومنی درباره‌ی شکاف و طلاق عاطفی میان بدنه دانشجویی جریان اصلاحات و دولت روحانی گفت: من نیز این موضوع را پیش‌بینی می‌کردم و احتمالا در آینده نیز شاهد تجمعات و اعتصابات دیگری از دانشجویان باشیم.

وی در ادامه نسبت به رفتارهایی از دولت که منجر به بروز چنین اعتراضاتی در سطح دانشگاه ویا حتی جامعه می‌شود گفت: آقای روحانی مثلا در ماجرای همین حمله به یک روحانی و قتل وی چه کرد؟ حتی یک مصاحبه نکرد و موضع نگرفت؛ حتی این کار را محکوم نکرد. به نظر من این دوگانگی‌ها به ضرر دولت اقای روحانی خواهد بود.

فومنی درباره گزینه مناسب برای وزارت علوم گفت: خیلی نمی‌توانم نظر بدهم چون روی اشخاص، شناخت آنچنانی ندارم اما به نظر من آقای روحانی در چیدن کابینه خوب عمل نکرده است.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار