تلاش برای تبدیل شدن به مرجعیت سیاسی

کدخبر: 2634

روحانی به آینده گوشه‌چشم جدی دارد. از این رو به معضلات پیش رو توجه وافر می‌کند و خود را میراث‌دار مشی و مرامی می‌داند که از مرحوم آیت‌ا... هاشمی آموخته است.

روزنامه آرمان طی گزارشی نوشت: رئیس‌جمهور کنونی، حسن‌روحانی، شرایط خاصی دارد. او هرچند از ابتدای انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن همواره سمت‌های کلیدی و حتی امنیتی را برعهده داشته، اما تا پیش از دوران ریاست‌جمهوری خود از چهره‌ها و افراد تاثیرگذار در نظام نبوده است. در گذشته مقامات نظامی با او به‌خاطر مسئولیتش در دوران جنگ و مقامات سیاسی به‌خاطر مسئولیت‌های امنیتی او از جمله عضویت در شورای عالی امنیت ملی به‌خوبی آشنا بودند.

در همین حال محمدصادق جوادی‌حصار  به«آرمان» گفته است: روحانی سعی دارد به مرجعیت سیاسی تبدیل شود.

عضو حزب اعتمادملی در ادامه همچنین مدعی شد: رئیس‌جمهور از جمله افرادی است که می‌تواند درشرایط کنونی در رفع مشکلات و گشودن گره‌های ملی و منطقه‌ای به ایران کمک کند. مدیریت روحانی نشان داده که او از ظرفیت بالایی برای مخاطب قرارگرفتن دو جریان سیاسی برخوردار است.

جوادی‌حصار تاکید کرد: روحانی به آینده گوشه‌چشم جدی دارد. از این رو به معضلات پیش رو توجه وافر می‌کند و خود را میراث‌دار مشی و مرامی می‌داند که از مرحوم آیت‌ا... هاشمی آموخته است. مردمداری، تعامل با همه اهرم‌های قدرت و جریانات مختلف کشور را روحانی در کلاس جمهوری اسلامی به استادی آیت‌ا... هاشمی فراگرفته است. او بدون‌شک معتقد است از این ظرفیت می‌توان در مواقع حساس و ضروری استفاده کرد.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار