تجربه سخنرانی های جنجالی روحانی چه می گوید

کدخبر: 2608

تجربه نشان داده که هرگاه موضوع مهمی در پیش باشد، شخص رئیس جمهور وارد میدان می شود و به جای چاره اندیشی،با طرح یکی دو حاشیه مهم و جنجالی، موجی در کشور به راه می اندازد تا حواس ها از مسائل اصلی دور بماند!

روحانی در دانشگاه تهران گفته:«...شاید بعضی از دستگاه‌ها بیکارند و باید شغلی داشته باشند ناچار هستند عده‌ای را احضار کنند(!)، ...اگر کسی تأثیرگذاری زیادی هم داشته باشد، مثلا برای تشویق جامعه مردم را تَکرار کند که پای صندوق بیایند خب آنها نباید تشویق شوند(!) یک عده باید تشویق شوند یک عده تنبیه شوند تشویق و  تنبیه برای همین است یک جناح تشویق و یک جناح تنبیه» !

 

چه کسی این روزها تنبیه شده!؟دولت که بدون هیچ مانع و رادعی،هرکار دلش خواسته کرده،هرکس را خواسته به وزارت برگزیده،هرکس را خواسته معاون و استاندار و فرماندار کرده پس قصه تشویق و تنبیه چیست!؟

تجربه نشان داده که هرگاه موضوع  مهمی در پیش باشد، شخص رئیس جمهور وارد میدان می شود و به جای چاره اندیشی،با طرح یکی دو حاشیه مهم و جنجالی، موجی در کشور به راه می اندازد تا حواس ها از مسائل اصلی دور بماند!

کسی چه می داند

شاید دستگیری مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور و شاه کلید برخی پرونده های مهم

شاید محکومیت هفته قبل 5 چهره ارشد حزب منحله و ضاله مشارکت

شاید بررسی و تعقیب پرونده حسین فریدون

شاید صدور اولین حکم برای جاسوس تیم هسته ای و احتمال رسیدگی به پرونده 3 جاسوس احتمالی دیگردیگر

شاید اوضاع آشفته برجام و رجز خوانی هرروزه ترامپ و دستان خالی تیم مذاکره کننده که همه امتیاز هارا به دشمن واگذار کرده !

و دهها شاید گفتنی و نگفتنی دیگر زمینه تولید تازه ترین حاشیه های سیاسی از سوی رئیس جمهور محترم باشد!

حالا باید از رئیس جمهور پرسید شما که در کابینه و اطرافتان تان چنین اوضاع آشفته ای دارید،چرا جز توهین و متلک،فکر دیگری نمی کنید؟! واقعا فایده اینهمه نیش و کنایه و طعنه از کسی که خود را مروج اخلاق می داند و از شکسته شدن حرمت ها گلایه می کند چیست!؟ دزدها،جاسوسها،دلالان و کارچاق کنها حرمت دارند و کارگران و منتقدان و مردم عادی هیچ حرمتی ندارند!؟

کاش به جای اینحرفها،از مردم بخاطر حضور یک جاسوس در تیم مذاکره هسته ای و بخاطر اهدا «مدال خدمت»به وی عذر خواهی میکرد و به مردم می گفت که نتیجه و تاثیر جاسوسی آن شخص خائن چه بود؟بود؟

کاش می گفت وقتی مهدی جهانگیری معین منطقه 4 کشوری در اقتصاد مقاومتی شده، چه بر سر فرمان رهبری آمده است!؟

راستی ،یادتان هست این روزها کدام رسانه بود که خیلی به قوه قضائیه حمله می کرد!؟

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار