زاهدی در حالی استاندار قزوین شد که نمایندگان قزوین چند روز گذشته در مصاحبه هایی مخالف حضور او در قزوین بودند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری قزوین خبر، عبدالمحمد زاهدی استاندار سابق کردستان صبح امروز در جلسه هیئت دولت توانست برای استانداری قزوین رای اعتماد بگیرد و بنا به گفته خود از هفته آینده وارد قزوین خواهد شد.

او که در حال حاضر درگیر مراسم عزاداری برادر خود است، در حالی وارد قزوین می شود که بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا و آوج در روزهای اخیر در گفتگو با تابناک کردستان از حضور زاهدی در قزوین ابراز نگرانی کرده و عنوان کرده بود مجمع نمایندگان قزوین مخالف حضور زاهدی در قزوین است.

زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک نیز در مصاحبه ای مطرح شدن زاهدی را جدی نمی دانست و خواستار ماندن همتی شده بود.

از سوی دیگر زاهدی در کردستان منتقدین جدی داشت. منتقدین زاهدی در کردستان او را مدیری سیاسی می دانستند و معتقد بودند کردستان مدیری اجرایی می خواهد تا بتواند استان را مدیریت کند .

همچنین با توجه به صحبتهای صبح امروز واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور به نقل از رئیس جمهور در رابطه با مدیران پروازی که گفته بود «رئیس‌جمهور تاکید کردند هر استانداری هرجا می‌رود حتماً باید با خانواده خود برود و استاندار پروازی نمی‌تواند به مردم یک استان خدمت کند» رسانه های کردستانی معتقدند این صحبتها هرچند دیرهنگام، اعتراف به ناکارآمدی زاهدی در کردستان بوده است.

ارسال نظرات

آخرین اخبار