میل به نخواستن همتی وارد فاز جدید شد؛

کدخبر: 2519

شورای اصلاح طلبان آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای با معرفی «فریدون همتی» استاندار قزوین و به عنوان استاندار آذربایجان غربی مخالفت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ متن این بیانیه که در کانال تلگرامی شورای اصلاح طلبان آذربایجان غربی منتشر شده به شرح زیر است

 بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف‌استان‌آذربایجان غربی

بر اساس خبرهای واصله جناب آقای همتی استاندار محترم قزوین از سوی وزارت محترم کشور به عنوان استاندار جدید آذربایجان‌غربی در نظر گرفته شده است .

 شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان غربی  به عنوان تنها مرجع رسمی هماهنگی اصلاح طلبان ، این انتخاب را بنا به دلایل متعدد مغایر با مصالح عمومی استان دانسته و با آن شدیداً مخالف می باشد.

در این خصوص نکاتی  را مورد تاکید قرار می دهیم :

۱/ با توجه به رویکرد سیاسی و فکری  این بزرگوار، انتخابشان به عنوان استاندار  در تضاد با رویکرد اصلاح طلبانه و اعتدال گرایانه رای دهندگان به رئیس جمهوری محترم جناب آقای دکتر روحانی در استان است .

۲/ گزینه مورد نظر _ با حفظ احترامشان _  برای اداره استان حساس آذربایجان غربی ، با تنوع قومیت هاو فرهنگ ها  ، هم مرز بودن‌با کشورهای مختلف  وداشتن مشکلات متعدد اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی ، از توانائیهای مدیریتی کافی  برخوردار نیست.

 .۳/شورای اصلاح طلبان و سایرمعتقدان مشی اعتدال خود را موظف میدانند جهت تحقق برنامه ها و شعارهای انتخاباتی رئیس جمهوری محترم تلاش و همکاری نمایند پُرواضح است هرگونه انتصابی که خدای نکرده اَدای این وظیفه ملی را مخدوش ویا محدود نماید در تضاد بامصالح ومنافعِ دولت و مردم در استان آذربایجان غربی است .

۴/ ستادهای انتخاباتی جناب آقای دکتر روحانی در استان  مراتب اعتراض و نگرانی خود از انتخاب احتمالی جناب آقای همتی به سمت استاندار آذربایجان غربی را طی نامه ای به محضر ریاست محترم جمهوری اعلام داشته اند.

۵/نهایت اینکه میدان خدمتگزاری به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران وسیع است برای جناب آقای همتی در سایر پست های مدیریتی آرزوی موفقیت میکنیم .

"شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان غربی "

      ۹۶/۶/۱۸

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار