نماینده مردم ارومیه:

کدخبر: 2514

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همتی تجربه چندانی ندارد، گفت: مخالف حضور همتی در آذربایجان غربی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر ، سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  در گفتگویی اظهار کرد: زمزمه حضور همتی در آذربایجان غربی شنیده می شود اما مخالف حضور وی در آذربایجان غربی هستیم.

وی عنوان کرد: فریدون همتی جدی ترین گزینه برای استانداری آذربایجان غربی است اما دیدگاه نمایندگان ارومیه بر این است که وی سابقه پررنگی جز 2 سال حضور در استانداری قزوین و صدا و سیمای آذربایجان غربی ندارد و فرد مناسبی برای آذربایجان غربی نیست.

بهادری افزود: همتی فردی غیر بومی برای آذربایجان غربی است و شناخت مناسبی از این استان ندارد و اگر فرد مناسبی برای استانداری است بهتر است در همان استان قزوین بماند.

این مسئول تصریح کرد: با حضور این فرد در آذربایجان غربی مخالف هستم؛ استان آذربایجان غربی استانی حساس و مهم است و باید از نیروهای بومی و کار بلد استفاده کنند.

وی تأکید کرد: تصور می کنم آقای همتی گزینه جالبی برای استان آذربایجان غربی نیست و باید فردی قدرتمند تر و بومی برای استان آذربایجان غربی انتخاب شود.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار