مردم طی این روزها به هر نحو ممکن ارادت خویش را به این فرزند راستین امام(ره) و رهبری و انقلاب اسلامی نشان دادند اما متاسفانه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران که به هر مناسبتی پستی در پیج اینستاگرام و توئیتر خویش منتشر می کنند این بار ترجیح دادند از کنار این واقعه مهم به سادگی عبور نمایند؟!

شهادت مظلومانه و غریبانه بسیجی مدافع حرم آل الله شهید محسن حججی بازتابهای گسترده ای در فضای مجازی و صفحات اجتماعی همه اقشار کشور و حتی در خارج از کشور داشته است. 

بنا بر این گزارش، مردم طی این روزها به هر نحو ممکن ارادت خویش را به این فرزند راستین امام(ره) و رهبری و انقلاب اسلامی نشان دادند اما متاسفانه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران که به هر مناسبتی پستی در پیج اینستاگرام و توئیتر خویش منتشر می کنند این بار ترجیح دادند از کنار این واقعه مهم به سادگی عبور نمایند؟! 

به گزارش خبرنگار ما و این عدم پرداختن آقای روحانی به موضوع شهید حججی در پیج اینستاگرامشان انتقاد خیلی از مخاطبین ایشان را به همراه داشته است! که در کامنت ها به آن پرداخته اند که به خوبی نیز قابل مشاهده هست! 

به گزارش عصر امروز متاسفانه عکسی که انتظار می رفت زینت بخش صفحه رسمی رئیس جمهور باشد این چنین نشد اما برعکس خیلی عکسهای دیگر که شاید این انتظار از رئیس جمهور یک کشور اسلامی نبود که منتشر شود ولی شد؟!

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار