اصلاح طلبان این روزها مسرور و سرخوش تر از هر زمانی به دلیل پیروزی در انتخابات شورای شهر تهران سعی در تخریب قالیباف دارند.

شهرداری مردمی که در طول 12 سال فعالیت درشهر تهران آنچنان عملکرد مثبتی از خود به جای گذاشته کهاصلاح طلبان می دانند نفر بعدی که شهردار می شود کار سختی پیش رو دارد از این جهت که مردم تهران به خدمات قالیباف عادت کرده و همه او را مدیری جهادی می دانند.

به گزارش قزوین خبر، سطح تخریب قالیباف آنچنان زیاد شده که حتیاحمد حکیمی‌پور، عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران مجبور به دفاع از دستاوردهای شورای شهر چهارم و قالیباف شده است.

حکیمی پور در اشاره به اظهارات محمد هاشمی و برخی از چهره‌های جریان چپ مبنی بر اینکه قالیباف تهران را ۱۰۰ سال به عقب برده و اصلاح‌طلبان شورای پنجم باید ویرانه تحویل بگیرند! گفته است: دوستان بایستی از تجربیات چهار شورای قبلی درس بگیرند. یعنی قرار نیست ما همه چیز شورای شهر را از صفر شروع کنیم. اینکه هر گروهی که می آید بگوید گروه قبلی ویران کردند و همه چیز را به هم ریختند، درست نیست و مردم را جذب نمی کند. باید بیایند و بگویند وضع اینقدر بد بوده و ما می خواهیم اینقدر خوبش کنیم و فعالیت خود را انجام دهند.

البته به نظر می رسد تمام تخریب های اصلاح طلبان علیه قالیباف در سالهای گذشته و حتی پس از انتخابات به دو دلیل مهم است، اولا اینکه می خواهند از پل شهرداری به ریاست جمهوری برسند و از سوی دیگر می دانند شاید شهردار اصلاح طلب نتواند خدماتی مانند قالیباف به تهران هدیه دهد که در این صورت از الان به فکر بهانه آوردن هستند.

اصلاح‌طلبان به جای اینکه بگویند قالیباف تهران را به صد سال پیش برده به جای آن توضیح دهند چه برنامه ای برای اداره کلان شهرتهران دارند و مردم نیز انتظار داذند شعارهای این جریان سیاسی در انتخابات فراموش نشود.

از سوی دیگر بد نیست اصلاح طلبان نگاهی هم به کارنامه خود در شورای شهر اول بیاندازند تا ببینند چه گلی بر تهران زدند.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار