رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین از ارسال گزارش 120 تخلف انتخابات ریاست جمهوری در قزوین به شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی ، خبری قزوین خبر حجت‌الاسلام علی قابل در دیدار با اعضای شورای همفکری سازمان بسیج رسانه استان قزوین که به مناسب سالروز تأسیس شورای نگهبان اظهار کرد: در بررسی صلاحیت انتخابات به هیچ جریانی نگاه نمیکنیم .

وی عنوان کرد: نگاه مل در بررسی صلاحیت ها هیچ‌گاه به اصولگرا یا اصلاح‌طلب بودن کاندیدا توجه نخواهد شد بلکه همواره در تلاش هستیم تا مانعی برای ورود  نا خالصی ها به ساختار کشور باشیم.

این مسئول با بیان اینکه 120 تخلف انتخاباتی در قزوین به شورای نگهبان ارائه شده است، تأکید کرد: تمام این تخلفات اثرگذار نبوده و نمی توان همه آن را در نتیجه موثر دانست .

حجت‌الاسلام قابل با بیان اینکه شورای نگهبان این تخلفات و خاطیان را به دستگاه قضا معرفی کرده است، بیان کرد: دستگاه قضا نیز بر همین اساس با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه تخلفات فرمانداران شهرستانها و همچنین بخشداران در استان بررسی می شود، اضافه کرد: معمولا تخلفات مرتبط با استاندار و فرماندار شهرستان مرکزی هر استان در دادگاه ویژه کارمندان دولت در تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه فتنه خط قرمز شورای نگهبان است، خاطرنشان کرد: در انتخابات با مرتبطین و علاقه مندان به فتنه تعارفی نداریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه ورود شورای نگهبان به انتخابات شورای شهر و روستا ممکن نیست، یادآور شد: در قانون اساسی محل ورود شورای نگهبان مشخص شده و در این ساختار انتخابات شورای شهر جایگاهی ندارد.

 

 

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار