کدخبر: 2338

حقوق شهروندی از نگاه اصلاح طلبان و فتنه گران این است که در امور جاری سیاسی و روزمره اگر شما اظهار نظر کردی و بر خلاف مشی آنان بود همه علیه شما می شوند تا شما را ساکت کنند یا به تعبیر دیگر دهانتان را ببندند! و به شما می گویند به چه حقی در اموری که ربطی به شما ندارد دخالت می نمایید؟!

به گزارش قزوین خبر؛حقوق شهروندی از نگاه اصلاح طلبان و فتنه گران این است که در امور جاری سیاسی و روزمره اگر شما اظهار نظر کردی و بر خلاف مشی آنان بود همه علیه شما می شوند تا شما را ساکت کنند یا به تعبیر دیگر دهانتان را ببندند! و به شما می گویند به چه حقی در اموری که ربطی به شما ندارد دخالت می نمایید؟!

بنا بر این گزارش، اما خودشان حق دارند در تمام امور اظهار نظر نمایند و عقاید خودشان را به کرسی بنشانند و صد البته در اینجا حقوق شهروندی و آزادی بیان باعث می شود تا آنان بتوانند هر چیزی را که فکر می کنند صحیح است اظهار نمایند و اگر خدایی نکرده کسی علیه آن موضع بگیرد می شود بگیر و بندد در جامعه مدنی!

به گزارش خبرنگار ما فقط برای نمونه به مثال زیر توجه نمایید:

آقای حمید رضا سلیمانی که دیگر خاطرشان را حتما به یاد دارید در خصوص انتقادات حاج میثم مطیعی در نماز عید سعید فطر با کلی فحش و بد بیراه نثار وی چنین نوشته است: " خدا آخر و عاقبت این انقلاب رو ختم به خیر کنه!!!  پیش از انقلاب، حرف های اصلی و گفتمان انقلاب اسلامی از زبان شخصیت هایی همچون آیت الله طالقانی و شهید مطهری و مرحوم شریعتی بیان می شد...اما ماجرا به اینجا ختم نشد و نوبت رسید به جوجه مداحان دهان گشاد بی تربیت، که تریبون نمازجمعه و عید فطر به آنها سپرده شود و به ملت درس سیاست خارجی و داخلی بدهند..."



به گزارش عصر امروز اما همین آقا چند روز پیش وقتی سپاه داعش را موشک باران کرد و مردم از این عمل خوشحال شدند وی با ناراحتی از موشک باران داعش( که البته ما علت واقعی آن را نفهمیدیم) در مقام یک کارشناس سیاسی، نظامی و استراتژیک آن چنان خطابه کرد که نگو و نپرس و چنین نوشت: "  راه دوم استفاده از روش های پرسروصدا و تبلیغاتی مانند پرتاب چند موشک میانبرد به چند نقطه ی نامعلوم و با تلفات محدود و البته کم اهمیت...  من شخصا استفاده از برنامه فوق العاده حساس موشکی کشور را در مورد یک گروهک تروریستی که نفس های آخرش رو داره میکشه کار درستی نمی دانم..."


حالا شما بفرمایید که واقعا فرق این دو اظهار نظر در چیست و چرا یک اصلاح طلب فتنه گر در موضوعی خود را محق به اظهار نظر می داند ولی در موضوعی که از نظر ایشان درست بوده کس دیگری را محق به اظهار نظر نمی داند! و این با کجای آزادی بیان و حق شهروندی سازگاری دارد؟!

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار