آیت‌الله عابدینی با اشاره به اینکه دستگاه قضا باید با جدیت با مفاسد و منکرات برخورد کند، عملکرد دستگاه قضای استان قزوین در برخورد با زمین خواری را ضعیف ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین با اشاره فرا رسیدن هفته قضا و همچنین دیدار مقام معظم رهبری با مسئولین قوه قضاییه عنوان کرد: زمین‌خواری، رباخواری و قانون‌خواری از مصادیق بارز منکر در قزوین است .

وی افزود: یکی از جدی‌ترین قانون خواری‌ها در استان قزوین در حوزه زمین‌خواری رخ داده است و انتظار داریم دستگاه عدالت در استان با جدیت بیشتری در این حوزه گام بردارد.

آیت الله عابدینی با گلایه جدی از دستگاه قضا در استان قزوین در برخورد با زمین خواران ، ادامه داد: در چند عرصه مهم از یاران قضایی استان چشم یاری داریم اما در برخی از عرصه‌های حیف و میل حقوق مردم، یاری و همراهی دستگاه قضایی را مشاهده نکردیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به یکی از بزرگترین مشکلات استان قزوین خان زدگی است، اضافه کرد: انتظار داریم دستگاه قضایی استان با باندهای قدرت و ثروت که با سیاست بازی نقاب به چهره زده‌اند و تلاش می‌کنند به مطامع نامشروع خود دست پیدا کنند، برخورد جدی کند.

اعتراض نماینده ولی فقیه در استان قزوین به پدیده خان زدگی و همچنین زمین خواری در استان قزوین این بار در شرایطی  مطرح می شود که وی از ابتدای حضور خود در استان بارها به این پدیده اعتراض کرده است.

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار