چندی پیش مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری به ریاست حسام‌آَشنا طرحی را با عنوان «تأسیس شبکه تلویزیونی مستقل دولت» آماده کرده است.

برخی طرحی به دولتی‌ها ارایه کرده اند تا یک تلویزیون اینترنتی راه اندازی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، بر اساس این طرح، بایستی کار بدون هیچ اطلاع رسانی بیرونی انجام گرفته و کاملا به صورت غافلگیرانه توسط حسن روحانی رئیس دولت دوازدهم از آن رونمایی شود.

همچنین در این فاصله تولیداتی را با عنوان روابط عمومی دستگاههای دولتی، سفارش، آماده و در این تلویزیون اینترنتی منتشر نمایند.

بر اساس این طرح، قرار است علاوه بر استفاده از یک وب سایت برای این تلویزیون اینترنتی، یک اپلیکیشن که قابل نصب بر گوشی تلفن همراه است نیز برای آن آماده شود.

البته برخی معتقدند این طرح اجرایی شده و ممکن است در شهریور ماه از آن رونمایی شده اما منابع دولتی هیچ خبر در مورد آن منتشر نساخته اند و در صورت رونمایی یک فضای تقابلی جدیدی شکل خواهد گرفت.

لازم به ذکر است چندی پیش مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری به ریاست حسام‌آشنا طرحی را با عنوان «تأسیس شبکه تلویزیونی مستقل دولت» آماده کرده است.

نکته جالب این طرح، استناد به مصاحبه ای از آقای روح الله حسینیان است. وی در زمان دولت آقای احمدی‌نژاد در مصاحبه ای دلایل راه اندازی تلویزیون توسط دولت را مورد تاکید قرار داده بود.

صاحبنظران رسانه بر این باورند در حالی‌که دولت یازدهم در عرصه اقتصاد دچارناکامی و ناکارآمدی گسترده‌ای شده، طرح مسایل جنجال برانگیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار