یک جانباز دفاع مقدس با بیان اینکه عملکرد دولت در دفاع از ارزش‌های اسلامی ضعیف بوده است، گفت: انتخاب رئیسی می تواند حلال مشکلات مردم باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خقری قزوین خبر؛ اسدالله عاشوری، جانباز هفتاد درصد جنگ تحمیلی، از ناحیه یک دست و دوپا جانباز قطع عضو است. او خود از سنگرسازان بی سنگر بوده و زمانی که در حال احداث سنگر با لودر بود، پس از اصابت خمپاره به فیض جانبازی نائل شد. جانباز دفاع مقدس به شدت نگران وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور است و معتقد است که دولت چه در زمینه ی اقتصادی و چه در پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی ضعیف عمل کرده است. او از سخن رئیس جمهور که گفته بود روی رأی تهران حساب باز کرده چراکه تنها اهالی تهران با دانش و عقل رأی می دهند رنجیده است و معتقد است انتخاب رئیسی می تواند حلال مشکلات مردم باشد.

 

نظرتان در رابطه با وضعیت فعلی اقتصادی کشور چیست و عملکرد دولت یازدهم در این موضوع چگونه بوده است؟

در حال حاضر متأسفانه اصلا اقتصادی در کشور با توجه به عملکردهای این دولت وجود ندارد.اقتصاد مملکت در حال حاضر کامل در رکود است. من با اکثر دوستان بازاری که صحبت می‌کنم می گویند اصلا کاسبی نداریم و به قول معروف بازار کلا خوابیده و در حال رکود است. فقط یکسری از طرفدارهای دولت که قصد حمایت از دولت را دارند می گویند در این دولت قیمت ها ثابت بوده و چیزی گران نشده است. من در پاسخ به این ها عرض می کنم که شایدگران نشده باشد، ولی وقتی بازار در گردش اقتصادی نیست به چه درد می خورد؟ وقتی در مغازه ها به وفور جنس و کالا باشد، ولی کسی توان خرید نداشته باشد به چه کار می آید؟ از دیدگاه من صددرصد اقتصاد کشور در حال حاضر خوابیده است.

 

عملکرد دولت فعلی در بحث دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را چگونه ارزیابی می کنید؟

متاسفانه دولت در این زمینه عملکرد فوق العاده ضعیفی داشته است، تا این حد که گویا اصلا نمی دانند ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی چیست. اینها گویا اصلا شناختی راجع به انقلاب ندارند. اگر قصد دفاع از انقلاب را داشتند باید پیرو رهبری می بودند. مگر مقام معظم رهبری نفرمودند که من به امریکا اعتماد ندارم. اما اینها برخلاف دیدگاه رهبری به سراغ برجام رفتند و بسیاری از داشته هایمان را در این زمینه از دست دادیم. در رابطه با بحث دفاع از ارزش ها و دغدغه های انقلاب، همین سند 2030 که توسط این دولت امضا شده، همه چیز این سند بر ضد انقلاب اسلامی است. ما اینهمه شهید در این راه داده ایم و حجاب را به این مملکت آورده ایم، حالا اینها کلا بی خیال همه چیز شده اند. در مناظره ها هم شاهد بودید که فقط قصد کوبیدن و تخریب آقایان رئیسی و قالیباف را داشتند.

 

ویژگی های فرد اصلح برای منسب ریاست جمهوری از دیدگاه شما چیست؟

فرد اصلح اولین ویژگی اش ولایت مداری است. درک ولایت فقیه از مهم ترین ویژگی های یک فرد اصلح است. پشتوانه ی ملت شهیدپرور باشد،یعنی خانواده ی شهدا و مردم را درک کند. کسی که برای ریاست جمهوری می آید باید به تأسی از ولایت فقیه، دغدغه های انقلاب را داشته باشد.در این برهه از زمان، مقام معظم رهبری واقعا تنها هستند. ما مایلیم رئیس جمهوری که از سوی ملت انتخاب می گردد پشتیبان رهبری باشد. متاسفانه دولت فعلی در این زمینه ها عملکرد ضعیفی داشته است. همین دیروز یکی از دوستان می گفت که 27 ماه بوده که دولت یارانه ی من را قطع کرده بود.همین دیروز برایشان پیامک آمده که بیست و هفتم اردیبهشت ماه یارانه ی شما وصل و پرداخت می گردد. سندش هم در موبایل این دوستمان موجود است.سوال پیش می آید که چرا اکنون و در زمان انتخابات این یارانه ی قطع شده، وصل می شود؟ دولت در این 27 ماه کجا بوده؟ این دوستمان می گفت که قبلا رفته بودم و نسبت به قطع یارانه ام اعتراض کرده بودم. این پاسخ را دریافت کرده بودم که دختر و پسر شما در سال جاری ماشین خریداری کرده اند. این جا چند سوال پیش می آید. اول اینکه دختر و پسر ایشان ماشین خریده اند، این چه ارتباطی با خود ایشاندارد؟ دوم اینکه به فرض مثال این ماشین ها خریداری شده و اینها از این منبع ذی نفع بوده اند، پس چرا الان و نزدیک انتخابات یارانه ی اینها باید وصل شود؟ چه تصوری نسبت به این موضوع می توان داشت، جز اینکه بیان کرد همه ی اینها شگرد تبلیغاتی برای جمع کردن رای ملت است.

 

به نظرتان ویژگی هایی که برای فرد اصلح ذکر کردید، در آقای رئیسی وجود دارد؟

اگر آقای رئیسی این ویژگی ها را نداشت، یقین کنید که مقام معظم رهبری تولیت آستان قدس رضوی را به ایشان نمی سپرد. بی شک مقام معظم رهبری این توانایی را در ایشان دیده اند که این مسئولیت عظیم را بر عهده ی ایشان قرار داده اند. در حال حاضر هم خوشبختانه ایشان به هر استانی که سفر می کنند با حمایت های فوق العاده ی مردمی مواجه می شوند. آقای رئیسی همه ی برنامه ها و صحبت هایشان به نفع مستضعفین است. وقتی کسی قصد دفاع از حق مستضعفین را دارد مستحق این است که ان شاءالله با رای اکثریت مردم مواجه شود.

 

با توجه به انصراف و کناره گیری آقای قالیباف به نفع آقای رئیسی، فکر می کنید موج خیزش مردمی در حمایت از آقای رئیسی به راه می افتد؟

روز دوشنبه که آقایان رئیسی و قالیباف به اصفهان رفته بودند، همه شاهد خیزش موج مردمی در حمایت از ایشان بودیم. الان مطمئن باشید با انصراف آقای قالیباف و با توجه به دلسوزی و مردانگی ایشان برای انقلاب، آقای رئیسی به هر استانی که سفر کنند خیزش موج مردمی بیشتر از قبل شده است. متاسفانه رئیس جمهور فعلی در سخنرانی اخیرشان گفته بودند که فقط مردم تهران با دانش و عقل رای می دهند. این یعنی چه؟ آیا این حرف توهینی آشکار به مردم باقی استان ها نیست؟ آقای روحانی با این حرفش، حامیانش در دیگر استان ها را زیر پا گذاشت و آنها را له کرد. ولی متاسفانه گویا برخی متوجه این چیزها نیستند.

 

از نظر شما انصراف آقای قالیباف نشانه ی چیست و آیا جز این است که ایشان دلسوز نظام و انقلاب هستند؟

ما آقای قالیباف را از زمانی که در نیروی انتظامی بودند می شناسیم. فرماندهی ایشان در جبهه ها را هم دیده ایم. الان هم به نظر من آقای قالیباف نه به خاطر آقای رئیسی، بلکه برای انقلاب انصراف داده اند. ایشان به خاطر دلسوزی برای انقلاب و رهبری به نفع آقای رئیسی از انتخابات کناره گیری کردند. امیدوارم مردم با در نظر گرفتن همه ی این مسائل و دلسوزی ها، ان شاءالله به آقای رئیسی رای بدهند و ایشان با اکثریت آراء ملت پیروز میدان انتخابات شوند و پوزه ی دشمنان و امریکا به خاک مالیده شود.

 

به نظر شما چطور می توانیم برنامه ها و شخصیت آقای رئیسی را در این چند روز باقیمانده ی قبل از انتخابات به مردم بشناسانیم؟

در مناظرات و برنامه های تبلیغاتی کاندیداها شاهد این بودیم که متاسفانه کاندیداهای رقیب مدام درصدد تخریب آقایان رئیسی و قالیباف بودند. اما آقای رئیسی دائم می گفتند که به جای تخریب، برنامه هایتان را برای مردم بازگو کنید. ما نیز در این زمینه باید از ایشان تبعیت کنیم و به جای تخریب دیگر کاندیداها، مردم را نسبت به سوابق و هم چنین برنامه های ایشان آگاه و روشن کنیم تا ان شاءالله بتوانیم با به دست آوردن حداکثر آراء پیروز این میدان باشیم.

 

اگر صحبت پایانی و توصیه ای به مردم دارید بفرمایید.

من کوچک تر از آن هستم که بخواهم به این مردم بزرگوار نصیحت کنم، ولی از آنان تقاضا می کنم که در انتخابشان دقت کنند و بدانند اصلح آن است که از ولایت فقیه پشتیبانی کند. ولایت به معنای ولایت امیرالمومنین(ع) است. وقتی این دولت در برنامه های تبلیغاتی خود می آید به امام رضا(ع) توهین می کندمشخص می شود که پشتوانه ی ولی فقیه نیست. از مردم تقاضا می کنم با رای دادن به آقای رئیسی، در اوج گرفتن مجدد بحث ولایت مداری در کشور سهیم باشند.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار