نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه جبهه شیطان در انتخابات پشت کسانی که فکر میکنیم خودی هستند پنهان شده‌اند، گفت: برخی ‌ها در 4 سال گذشته با تفکر بسیجی مبارزه کردند.

به گزارش سرویس سیاسی قزوین خبر؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین روز گذشته در دیدار باجهادگران بسیج سازندگی استان قزوین اظهار کرد: در استان قزوین شاهد فعالیت های جدی و فداکارانه حهادگران بوده‌ام و کارهای سازندگی و بسیجی این افراد را که با کمترین امکانات، با فداکاری، ایثارگری و کار خستگی ناپذیر کارهای ناممکن را ممکن کرده اند از نزدیک دیده‌ام.

وی افزود: فعالیت های بسیج سازندگی جدی و امید بخش بوده، به گونه ای که مردم را امیدوار کرده و به مدیران ما جهت می دهد  و بیان می کند که بدون امکانات توانستیم کارهای بزرگ بکنیم پس اگر شما نیز با امکانات خود و تفکر بسیجی بخواهید کار کنید خیلی کارها از دستتان بر خواهد امد.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به اینکه بسیج نماد حرکت‌های جهادی است، عنوان کرد: بسیجی به معنای واقعی سازندگی با خود به همراه دارد و همین تفکر بسیجی در دوران انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب را رقم زد .

وی تأکید کرد: اگر تفکر بسیجی نبود هشت سال دفاع مقدس نیز به این شکل پیش نمی رفت و روح فداکارانه بسیجی بود که با عرث شد عرصه های سخت دفاع مقدس را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

این مسئول با بیان اینکه در عرصه های علمی نیز شهید شهریاری و احمدی روشن‌ها با همین تفکر بسیجی پیش رفتند،  ادامه داد: «نمی توانیم» و «نمی‌شود» در فرهنگ بسیجی جایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه با همین تفکر بسیجی اقتدارعلمی نیز برای ما رقم خورد و همین روحیه در دنیا سربلند هستیم، تأکید کرد: برخی‌ها متاسفانه در طی این 4 سال دست به دست هم دادند تا این تفکر بسیجی خاموش شود.

امام جمعه قزوین گفت: آنجه باعث شد تا در مقابل مستکبران اندک به‌ایستیم و مستضعفین عالم به ما توجه کنند همین تفکر بسیجی بود و 4 سال است که با این تفکر مبارزه شده است.

وی غدیر، عاشورا و فتح خرمشهر را محصول حرکت‌های بسیجی دانست و افزود: اینها کارنامه های درخشان تفکر بسیجی در طول تاریخ است.

آیت‌الله عابدینی ادامه داد: صدور انقلاب ما که فرموده امام(ره) بود یعنی صدور همین تفکر بسیجی است که محصول آن پیروزی حزب الله و حماس در برابر اسرائیل و ایستادگی مردم یمن در برابر امریکا است.

وی تأکید کرد: امروز باید بسیجی بودن خود را در رسالتی که در باب انتخابات داریم نشان دهیم و سعی کنیم کسانی را برای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر انتخاب کنیم که با این تفکر بسیجی همراه باشند.

نماینده ولی فقیه اظهار کرد: در طول انقلاب هیچ وقت ندیدم که امام(ره) و مقام معظم رهبری اینقدر به انتخاب اصلح تاکید کنند چون امروز اوضاع جدی شده و حهان استکبار و همه اشرار عالم از امریکا و استکبار گرفته تا همراهان آنها بسیج شده و جبهه شیطان را تقویت کرده اند تا در انتخابات نتیجه بگیرند

وی در پایان یادآور شد: جبهه شیطان این دور پشت کسانی که فکر میکنیم خودی هستند پنهان شده‌اند و خناثانه جلو می آیند ولی ما با تفکر بسیجی باید اینها را نا امید می کنیم.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار