مدیر بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با تاکید بر لزوم باز شدن چتر گفتمان انقلاب اسلامی در همه بخش‌ها و عرصه‌ها گفت: با مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب شاهد نفوذ سرپنجه‌های انقلاب تا آن سوی جهان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری_ تحلیلی قزوین خبر؛ حاج حسین یکتا مدیر بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء، در نشست هم‌اندیشی فعالان فرهنگی استان قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز نبرد عزم‌ها و اراده‌ها است و هر کس که مصمم‌تر و پای‌کارتر باشد برنده این میدان خواهد بود.

وی ادامه داد: در عصر حاضر دنیا به هم ریخته و پیروزی با اسلام است و امام حسین(ع) در حال یارگیری در اربعین حسینی است.

یکتا با بیان اینکه در پیچ تند تاریخ باید یک انقلابی بی‌قرار بود، گفت: باید همه ما در صحنه حاضر بوده و با داشتن ابتکار عمل در نبرد تمام عیار پیش رو که راه برگشت هم ندارد، نگاه ولی امر مسلمین را رصد و در این مسیر حرکت نمود.

وی افزود: دشمنان در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حربه های مختلف از جمله قتل‌و عام فرهنگی، نبرد اقتصادی، نفوذ در جبهه‌های مختلف و جنگ و اغتشاش اجتماعی تلاش دارند به اهداف خود دست یابند لذا نباید خود را در یک جبهه محدود کرد بلکه در تمامی جبهه‌ها به صورت خودجوش و انقلابی وارد شد.

این فعال فرهنگی با اشاره به لزوم ریل‌گذاری در عرصه‌های مختلف گفت: دشمن همواره در حال طراحی علیه انقلاب اسلامی است و در همه احوال ما حضور دارد از این رو هر کدام از ما باید در این نبرد گفتمانی با فکر و ایده مناسب جلوی نفوذ فکری که بدترین نوع نفوذ است بایستیم.

این‌راوی دفاع مقدس تصریح کرد: باید فاصله ای که میان اهداف اصلی انقلاب با اقشار مختلف مردم ایجاد شده است را با رفتن به بطن جامعه پر کنیم و ‌بدانیم هر کس این علم را بلند کند سایر مردم نیز به یاری و‌ کمک وی خواهند رفت.

مدیر بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء گفت: مردم منتظر تلنگری هستند و همواره پا در عرصه‌های انقلاب دارند لذا جبهه فرهنگی انقلاب باید با تغییر دنده متناسب با نیاز جامعه حرکت نماید.

وی ادامه داد: جنگ نرم امروز نیازمند افراد حزب‌الهی انقلابی انقطاعی است و مقام معظم رهبری رمز پیشرفت پیروزی انقلاب را توجه به جوانان مومن انقلابی عنوان کردند.

یکتا اضافه کرد: ولی امر مسلمین نیروهای انقلابی خودجوش را مأمور پیشبرد انقلاب اسلامی نمودند چرا که دستگاه‌های دولتی توفیقی در این مسیر نداشتند.

این فعال فرهنگی با تاکید بر اینکه باید چتر گفتمان انقلاب اسلامی در همه بخش‌ها و عرصه‌ها باز شود، تصریح کرد: بعد از ارتحال امام راحل با وجود پخت‌وپزهای مختلف دشمنان برای در دست گرفتن مدیریت ایران و منطقه شاهد مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب بودیم که موجب نفوذ سرپنجه‌های انقلاب تا آن سوی جهان شده است.

یکتا در پایان خاطرنشان کرد: باید بدانیم قضیه جدی است و اگر در راه یاری ولی خدا حرکت نکنیم بی‌شک به خیمه امام نخواهیم رسید پس با دل‌های رقیق به یاد خدا و بصیرت لازم به سمت سپاه امام حرکت کرده و مواظب باشیم از سپاه حضرت بقیه‌الله(عج) عقب نمانیم چرا که تاریخ نشان داده بسیاری از قافله امام خود جا مانده اند.

ارسال نظرات

آخرین اخبار