مسئول انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با اشاره به سنگ‌اندازی‌های صورت گرفته برای برگزاری همایش «پیش به‌سوی جمهوری دوازدهم» گفت: مسئولان دانشگاه با جلوگیری از ورود خبرنگاران و نخبگان مدعو به مراسم، فضای آرام همایش را به‌شدت امنیتی کردند.

مجتبی بختیاری مسئول انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار «قزوین خبر»، با اشاره به برگزاری همایش بزرگ «پیش به‌سوی جمهوری دوازدهم» و حضور دکتر حسن عباسی برای حضور در دانشگاه امام اظهار کرد: این همایش با وجود اینکه فضایی کاملاً آرام مبتنی بر تحلیل علمی داشت در حالی برگزار شد که مسئولان دانشگاه کاملاً با آن برخوردی امنیتی داشته و فضای جلسه را به‌شدت امنیتی نموده‌ و از حضور تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه و دانشجویان به مراسم جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: از ورود تمام نخبگان فرهنگی دانشگاه‌های استان که به مراسم دعوت ‌شده‌اند جلوگیری شده و اجازه ورود به آن‌ها داده نشد.

بختیاری تصریح کرد: ما حتی در پشت تریبون هم درخواست کردیم که امنیت اخلاقی جلسه را انجمن اسلامی بر عهده می‌گیرد اما حراست دانشگاه کوتاه نیامده و اعلام کرد مسئول جلسه رئیس دانشگاه است و به سبب عدم قبول دکتر نائینی ما اجازه ورود به افراد دیگر را نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه طبق صحبتی که با حراست دانشگاه پیش از برگزاری داشتیم قرار بر دعوت افراد بود، خاطرنشان کرد: در هیئت نظارت تصویب شد که افرادی غیر از دانشجویان دانشگاه در مراسم نباشند اما ما تأکید کردیم از آنجا که دکتر عباسی هر 5 سال یک‌بار به قزوین می‌آید و امروز هم برنامه درون‌شهری ندارد لذا تبصره‌ای در این موضوع قرار داده شود تا افراد و دانشجویان استان به دانشگاه دعوت شوند.

این دانشجوی قزوینی اضافه کرد: متاسفانه افرادی که از دانشگاه‌های دیگر برای حضور در دانشگاه دعوت‌شده بودند اجازه ورود نیافتند که بعد از این اتفاق ما با معاونت فرهنگی و حراست دانشگاه صحبت نموده و اعلام کردیم که امنیت اخلاقی برنامه را تأمین می‌کنیم اما هیچ‌کدام قبول نکردند.

مسئول انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در پایان اعلام کرد: سنگ‌اندازی در این مراسم‌ها وجود دارد برای مثال در همین برنامه که کاملاً رسمی است برق در وسط برنامه سخنرانی دکتر عباسی قطع می‌شود که این موضوع نیز مشکوک است.  

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار