نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: یک نماینده مجلس باید دارای هوشیاری و اطلاعات سیاسی بالایی باشد، مصاحبه خانم زرآبادی با شبکه من و تو از بی تجربگی است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی حسینی در گفت و گو با سرویس سیاسی قزوین خبر اظهار کرد: مصاحبه خانم زرآبادی با شبکه من و تو بیشتر از بی تجربگی و نداشتن اطلاعات از فرد مصاحبه کننده است، چرا که خانم زرآبادی به مسائل سیاسی وارد نیست.

وی افزود: آنطور که بیان می شود خانم زرآبادی تصور می کرده است که خبرنگاران داخلی با وی تماس گرفته است، این در حالی است که خبرنگاران استانی می گویند ایشان هیچگاه بدون هماهنگی با روابط عمومی و گرفتن سوالات، مصاحبه نمی کنند.

نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مجموع این مصاحبه با توجه به عدم اطلاعات صورت گرفته است، شاید هم اطلاعات داشته است و از روی عمد مصاحبه صورت گرفته است؛ این در حالی است که نماینده مجلس باید اطلاعات سیاسی کافی داشته باشد.

وی یادآور شد: در زمان نمایندگی بنده چندین بار از این شبکه ضد انقلاب با من تماس گرفتند و بنده نیز به آن ها اعلام کردم که با شبکه های ضد انقلاب مصاحبه نمی کنم و حاضر به مصاحبه نشدم.

حسینی تصریح کرد: شبکه من و تو یک شبکه تلویوزیونی ضد انقلاب است که به دنبال نکته های مختلفی می گردد تا با سیاسیون ایران مصاحبه کند و از میان حرف های آن ها مطالبی پیدا کنند تا ضد انقلاب و نظام به کار ببرند.

وی تاکید کرد: یک نماینده مجلس باید هوشیاری بالایی داشته باشد تا فریب این شبکه های معاند را نخورد چرا که این  شبکه ضد نظام و انقلاب است و به هیچ وجه برای کشور ما دلسوزی نمی‌کند.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار