دبیرکل جبهه پایداری:

کدخبر: 2190

حجت‌الاسلام آقاتهرانی گفت: اگر صداقت داشته باشیم به وحدت می رسیم ولی اگر هرکسی بخواهد به نفسانیت خود عمل کند و دیکری را کنار بگذارد نه تنها به وحدت بلکه به هیچ چیز نمی‌رسیم.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری در گفت‌وگویی اختصاصی با قزوین خبر با بیان اینکه افق انتخابات پیش‌رو، افق خوبی است، اظهار کرد: بنا به برخی اخبار رقمی بالغ بر 5 میلیون رای اولی در این انتخابات حضور دارند و این یک عدد بی نظیر است.

وی با بیان اینکه امیدوارم همه با بصیرت رای بدهیم، افزود: کسی که می خواهد در جایگاه ریاست جمهوری قرار بگیرد ابتدا باید ولایتمدار باشد.

این استاد اخلاق با اشاره به اینکه دغدغه های مقام معظم رهبری باید برای رئیس جمهور جدی تلقی شود، عنوان کرد: در شرایط فعلی رئیس جمهور باید با دغدغه از اقتصاد مقاومتی یاد کند و درک درستی از تولید و اشتغال و همچنین اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

وی ادامه داد: برخی ها اهل ریخت و پاش هستند و اصلا درک درستی از اقتصاد مقاومتی ندارند و این یعنی این قبیل افراد، فرد مناسبی برای جایگاه مهم ریاست جمهوری نیستند.

IMG_4390

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با اشاره به اینکه وضعیت فعلی اقتصاد و معیشت مردم نتیجه انتخاب و رای ما است، تأکید کرد: اگر مشکلی پیدا میکنیم این مشکل را در واقع خودمان، با رایی که می دهیم و به صورت غیر مستقیم ایجاد میکنیم.

وی با بیان اینکه همین 5 میلون جوان که برای اولین بار رای می دهند می توانند با یک رای مناسب و با بصیرت سرنوشت کشور را تغییر دهند، بیان کرد: باید به کسی رای دهیم که متعهد به نظام و انقلابی باشد و نیازهای جدی جامعه از جمله فرهنگ برای وی مهم محسوب شود.

دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب باید پای غیرت دینی این ملت به‌ایستد، عنوان کرد: ما نباید فراموش کنیم که یک کشور فرهیخته هستیم و اگر به دنبال یک زندگی امریکایی و انگلیسی باشیم چیزی نصیب ملت نخواهد شد.

وی اظهار کرد: هرچند برخی افراد، آب‌ خوردن این ملت را به غربی ها نسبت می دهند اما کشور ما یک کشور مستقل است و روزی ما نیز بسته به هیج کس یا کشور نیست.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با اشاره به اینکه هدف اول همه ما باید حضور پرشور مردم در انتخابات باشد، تأکید کرد: هرکسی باید این حضور را برای خود وظیفه بداند و در صحنه انتخابات حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سالهاست مبحث اقتصاد را مطرح میکنند اما متاسفیم که جدی گرفته نشده است، افزود: مردم نباید این فشارها را تحمل کنند اما آنچه باعث شده تا مردم در برابر این فشارهای اقتصادی سکوت کنند غیرت دینی و روحیه انقلابی آنهاست و حال مسئولین نیز باید نشان دهند که انقلابی هستند و خیلی بهتر از اینها کار کنند.

اینکه به مردم بگوییم دستاوردها را نمی فهمند نشان از ندیدن مردم است

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ثروت باید در بین همه اقشار جامعه به چرخش در بیاید نه اینکه این ثروت در یک گروه خاص جریان داشته باشد، عنوان کرد: اینکه به مردم بگوییم دستاوردها را نمی فهمند نشان از ندیدن مردم و همچنین قابل لمس نبودن خدمات است.

اصولگرا به معنای گرایش به اصول است و این یک امر حداقلی است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم وحدت در جریان اصولگرایی، اضافه کرد: ابتدا باید تکلیف خود را با واژه اصولگرایی مشخص کنیم. اصولگرا به معنای گرایش به اصول است و این یک امر حداقلی است.

دبیرکل جبهه پایداری پایبندی به انقلاب و پایندی به اصول را لازم دانسته و خاطرنشان کرد: انسان انقلابی و پایبند به اصول هیچگاه دنبال سهم خواهی خانوادگی و حزبی نیست و تلاش خواهد کرد تا دنبال رضایت خدا و مردم باشد.

IMG_4392

وی با اشاره به شیوه انتخاب کاندیدا توسط جبهه پایداری اظهار کرد: جبهه پایداری شیوه مختص خود را دارد و تا وقتی همه فقهای ما به اجماع نرسند زیر مصوبه را امضا نخواهند کرد؛ این یک قاعده ثابت است.

آقاتهرانی با اشاره به اینکه ما به دنبال رسیدن به اصلح هستیم، افزود: جبهه پایداری بدون تعارف با شخص خاصی از فرد اصلح حمایت می کند.

وی در رابطه با اینکه آیا وحدت دست یافتنی است یا خیر بیان کرد: خوشبختانه تجارب  گذشته دوستان خیلی از مسائل را حل کرده و امیدواریم این تجارب در انتخابات پیش رو مورد استفاده همگان قرار بگیرد.

دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به اینکه مردم خوب هستند و همیشه به دنبال انتخاب درست بوده‌اند، ادامه داد: اما مسئولین باید در قبال مردم صداقت داشته باشیم.

وی گفت: جبهه پایداری همیشه تأکید میکند که باید در قبال خدا اخلاص، در قبال ولایت تعهد و در قبال مردم صداقت را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی تصریح کرد: اگر صداقت داشته باشیم مردم هم با ما همراه می شوند اما مردم بی صداقتی را خوب می‌فهمند.

وی ادامه داد: اگر صداقت داشته باشیم به وحدت می رسیم ولی اگر هرکسی بخواهد به نفسانیت خود عمل کند و دیکری را کنار بگذارد نه تنها به وحدت بلکه به هیچ چیز نمی رسیم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی پول و قدرت نداری باید به مردم و خدا دل ببندی ولی وقتی صداقت را نداشتید نه تنها مردم بلکه خدا را نیز با خود نخواهید داشت.

دبیرکل جبهه پایداری در پایان یادآور شد: رمز موفقیت و شکست همه در صداقت با مردم و اعتماد مردم است اما اگر مردم حس کنند دنبال سیاسی کاری هستیم فاصله میگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار