فرمانده کل‌قوا:

کدخبر: 2185

رهبر انقلاب دردیدار نوروزی مسئولان گفتند: باید بر روی تولید و اشتغال متمرکز شوید و این هدف صرفاً با دستور دادن مسئولان ارشد محقق نمی‌شود بلکه به نظارت و پیگیری جدی نیاز دارد.

به گزارش سرویس‌سیاسی قزوین‌خبر؛ امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر روزگذشته (دوشنبه) در دیدار نوروزی جمعی از مسئولان بخش‌های مختلف نظام، با تأکید بر لزوم استفاده‌ی همگان از فرصت‌ها برای خدمت به مردم و سعادتمند کردن جامعه و جوانان، لازمه‌ی رونق تولید و اشتغال را پیگیری و نظارت جدی خواندند و خاطرنشان کردند: آن وارداتی باید متوقف شود که کارخانه‌های داخلی را تعطیل می‌کند.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال» گفتند: باید بر روی تولید و اشتغال متمرکز شوید و این هدف صرفاً با دستور دادن مسئولان ارشد محقق نمی‌شود بلکه به نظارت و پیگیری جدی نیاز دارد.

akmatn2



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با انتقاد از برخی برداشت‌های نادرست از سخنان ابتدای سال ایشان درخصوص جلوگیری از واردات، افزودند: منظور از منع واردات، واردات کالاهایی نیست که در داخل به‌قدر کافی تولید نمی‌شوند یا واردات آن‌ها می‌تواند برای تولید داخل الگو قرار گیرد، بلکه آن وارداتی باید متوقف شود که کارخانه‌ی داخلی و تولید را تعطیل می‌کند.

ایشان نگاه منفی به واردات را ناشی از نگاه مثبت به تولید داخل خواندند و خاطرنشان کردند: همه بدانند اگر کارخانه و  تولید داخلی راه نیفتد، اشتغال ایجاد نمی‌شود و نتیجه‌ی بیکاری، آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، فساد، مشکلات خانوادگی و نارضایتی از نظام و دولت است.

akhmatn

انتهای پیام/ khamenei.ir

ارسال نظرات

آخرین اخبار