امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه برخی‌ها با استفاده از فرصت تعطیلات دوباره کار ساخت و ساز در هفت سنگان را آغاز کردند، عنوان کرد: نکبت بدنامی، دامن متخلفین هفت‌سنگان را خواهد گرفت.

به گزارش سرویس سیاسی قزوین خبر، حجت‌الاسلام قابل ، امام جمعه موقت قزوین، در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه مسئول محترم استان به جای پرداختن مشکلات کارگری، به سراغ ویژه خواران می روند و به دنبال زمین دادن به برخی‌ها هستند، اظهار کرد: نامه نگاری‌ها برای حل مشکل زمین‌های هفت‌سنگان انجام می شود تا از این زمین استفاده کنند.

وی افزود: مومنین و متدینین سکوت نخواهند کرد و اجازه نخواهند داد این زمین که برخلاف قانون و فرمایش رهبری مورد استفاده قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام قابل عنوان کرد: متاسفانه در ایام تعطیلات از فرصت سو استفاده شد و برخی‌ها کار ساخت و ساز را در این منطقه  شروع کرده‌اند.

وی بیان کرد: باید به کسانی که این زمین را گرفته بگوییم که این محله بدنام شده و نروید در محلی زندگی کنید که به بدنامی شهره یافته است.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: نکبت این بئدنامی زندگی دنیوی و اخروی شما را خواهد گرفت جون بر خلاف قانون و فرمایش رهبری دست به این اقدام زده اید.

طوفان و بلایی به نام برجام دفتر هسته ای را جمع کرد

وی با اشاره به سالروز فناوری هسته‌ای عنوان کرد: جوانان ما این کشور را به فناوری هسته ای رساندند اما طوفان و بالایی به نام برجام آمد و این دفتر را جمع کرد و در تاریخ خواهد ماند.

حجت‌الاسلام قابل تصریح کرد: برخی ها هنوز به برجام افتخار میکنند اما دشمن هنوز قانع نشده و شما این روزها می شنوید کنگره آمریکا ده تحریم جدید را بر علیه ایران مصوب کرده اما آن را تا انتخابات اعلام و عملی نمیکنند تا مبادا مردم ایران در انتخابات از آمریکا رنجیده شوند و به اصطلاح آنها به تندروها رای بدهند.

وی بیان کرد: ما که اولین شعار مان استقلال آزادی بود چه کرده‌ایم که حالا امریکایی‌ها فکر میکنند اگر دو ماهی به ایران مهلت دهیم مردم به سمت ما می آیند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برخی‌ها این روزها مدام تکرار می‌کنند که ما سایه جنگ را از سر این کشور برداشته ایم و رهبر انقلاب نیز به درستی فرموده‌اند که این یک دروغ محض است.

وی با بیان اینکه جنگ امروز ما جنگ اقتصادی و نفوذ است ، اظهار کرد: دشمن سرمایه و توان خود را به این قسمت برده است.

حجت‌الاسلام قابل افزود: رهبر معظم انقلاب به درستی فرمودند که ممکن است آنها شروع کننده جنگی در برابر ایران باشند اما مطمئناً تمام کننده نخواهند بود و دشمن نیز به درستی این پیام را درک کرده است.

به این مردم و ایمان‌های متکی به خدا به جای کدخدا اعتماد کنیم

وی با اشاره به اینکه برخی ها در داخل شیطنت میکنند و این حرف‌ها را به خورد مردم می دهند، عنوان کرد: بیاییم به این مردم و رشادتها و به این ایمانهای متکی به خدا به جای کدخدا اعتماد کنیم.

خطیب موقت جمعه تأکید کرد: یکی دیگر از مسائلی که این روزها مطرح می شود فضولی نخست وزیر استعمار پیر انگلیس در یکی از این کشورهای مرتحع عرب است که اعلام کرده ما جلوی ایران را در منطقه می گیریم.

وی تصریح کرد: همین بی حیاها که می گویند ایران را تحریم کنیم به دلیل نقض حقوق بشر و لی در همین سفر از حملات کور عربستان به کودکان عرب حمایت میکنند.

حجت‌الاسلام قابل ادامه داد: رسانه های دنیا اعلام کرده اند که اگر آذوقه به یمن نرسد یک فاحعه انسانی رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه غرب امروز به دنبال تحریم سوریه به دلیل آنچه که استفاده از سلاح شیمیایی می نامد است، افزود: امریکا به جای حمله به داعش دوباره به کشور مظلوم سوریه حمله میکند و ان شالله ملت های بیدار و انسانهایی که حقیقت در سینه آنها موج می زند جواب این ظالمان را خواهند داد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در سخنان ابتدای سال خود که عمده ترین مشکلات کشور را اقتصاد، رکود و بیکاری و اشتغال دانسته بودند گفت: حرفی را که دو ماه پیش ما می زدیم امروز همان کاندیداهای پوششی و ضربه گیر اصلاحات می زنند و اعلام میکنند کاری برای اشتغال نشده است.

وی افزود: روز گذشته معاون وزیر کار اعلام کرد که هرکسی در هفته دو ساعت کار کند به او شاغل میگوییم حال باید این سوال را پرسید که آیا مردم را به سخره گرفته ایم؟ حقوق یک فرد با 8 ساعت کار در ماه چیزی حدود 50 هزار تومان می شود و باید این سوال را پرسید که آیا با این رقم می توان زندگی کرد؟

حجت‌الاسلام قابل اضافه کرد: کمیسیون اصل نود گزارش می دهد که سالانه کالاهای قاچاق دو میلیون کار را از بین می برد و بیکار ایجاد میکند آن وقت به ما میگویند جرا در زمان انتخابات این حرفها را می زنید.

وی با بیان اینکه رهبری فرمودند با این فرمودند با این مدیریت‌های خسته و انقلابی نمی توان معضل بیکاری را حل کرد، ادامه داد: کلید حل معما در دست شما مردم است و باید در انتخابات پیش رو با بصیرت به نیروی انقلابی و کارآمد رای بدهید.

خطیب موقت جمعه در پایان با اشاره به اینکه مسئولین استانی اعلام میکنند ما کمترین مشکل کارگری را داشته ایم، عنوان کرد: این گفته در حالی است که در برابر استانداری توسط کارگران سفره چند متری خالی پهن شد و همین الان برخی از کارگران حقوق ماه های بهمن، اسفند و عیدی و پاداش را دریافت نکرده اند.

 

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار