دبیر ائتلاف پیروان ولایت قزوین:

کدخبر: 2162

شفیعی‌ها با بیان اینکه در رایزنی‌های اولیه به لیستی 60 نفره برای انتخابات شورای شهرقزوین دست یافتیم گفت: این لیست طی بررسی های بسیار، بررسی سوابق و کار مطالعاتی به ۱۲ نفر کاهش پیدا کرد که در روزهای آینده لیست نهایی ۹ نفره اعلام خواهد شد

به گزارش خبرنگار قروین خبر؛ نشست خبری با حضور دبیر و تعدادی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف پیروان ولایت قزوین به منظور تشریح و بیان اقدامات صورت گرفته توسط ائتلاف در جهت تنظیم لیست و معرفی لیست حوزه انتخابیه شورای شهر قزوین برگزار شد. 

محمدحسین شفیعی‌ها دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین، در این نشست با بیان اینکه این ائتلاف از سال 1376 فعالیت خود را با حضور گروه‌های مختلف اصول گرایی آغاز کرد، اظهار کرد: تلاش داریم به پاس این اعتماد مردم نسبت به ائتلاف پیروان ولایت، لیستی قوی، کارا، خوش فکر با در نظرگرفتن شرایط مختلف و افراد در حوزه هایی چون حوزه دانشگاهی، فرهنگی، جوانان، بانوان، حقوقی، مالی، و دارای تجربیات مدیریتی را در لیست نهایی معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه اقبال مردم از ائتلاف پیروان ولایت قزوین تاکنون خوب بوده است و ما قدردان این استقبال و اقبال عمومی مردم هستیم، اضافه کرد: در دور نخست 3 نفر از اعضای اصلی و 3 عضوعلی البدل، در دور دوم 5 عضو اصلی و2 علی البدل، در دور سوم 6 عضو اصلی و 2 علی البدل و در دور چهارم نیز 6عضو اصلی و 4 عضو علی البدل شورای شهرقزوین از میان لیست ائتلاف پیروان ولایت قزوین توسط مردم انتخاب شده است. 

شفیعی‌ها از تشکیل جلسات گسترده با حضور مجموعه های اصولگرای استان به منظور رسیدن به لیست نهایی برای انتخابات شورای شهر قزوین خبر داد و گفت: این فرایند از نیمه دوم سال آغاز و ضمن بررسی جوانب مختلف و‌کارنامه عملکرد افراد برای انتخاب بهترین افراد جهت حضور در لیست نهایی تلاش شد.

وی ادامه داد: در رایزنی‌های اولیه به لیستی 60 نفره برای انتخابات شورای شهر قزوین دست یافتیم که طی بررسی های بسیار، رای‌گیری میان اعضای ائتلاف، صحبت با افراد و نامزدهای احتمالی، بررسی سوابق و کار مطالعاتی به ۱۲ نفر کاهش پیدا کرد.

دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین با اشاره به اینکه قرار است در دوره پنجم انتخابات شورای شهر قزوین تعداد اعضا ۹ نفر شود، گفت: لیست 9 نفره مطابق با معیارها و ویژگی‌های لازم ائتلاف پیروان ولایت تهیه و‌ به عموم شهروندان معرفی و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این فعال سیاسی با اشاره به احتمال حضور افراد دیگر در لیست نهایی ائتلاف تصریح کرد: از آنجا که در طول ثبت نام انتخابات شورای شهر، احتمال حضور افرادی که در لیست پیشنهادی ما حضور نداشتند، وجود دارد از این رو اعضای ائتلاف این افراد را مورد بررسی قرار داده و اگر شایستگی های لازم را داشته باشند اسامی آنها وارد لیست نهایی ما خواهد شد. 

شفیعی ها افزود: مسئولان استان باید انتخابات را در محیطی شفاف و‌ روشن و در اطاقی شیشه‌ای برگزار کنند تا اعتماد عمومی نسبت به نحوه برگزاری انتخابات شورای شهر بالا برود. 

وی تاکید کرد: از آنجا که هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات شهر و روستای استان قزوین از جریان خاصی شکل گرفته، این اعتمادسازی باید بیش از همیشه باشد.

دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین تصریح کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب نعمتی گران‌بها است که هیچ چیزی نباید به آن خدشه وارد کند.

به دنبال شورایی تحول‌آفرین برای قزوین هستیم

علی نجف‌آبادی رئیس ستاد انتخابات ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین نیز در این نشست، با اشاره به برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر در سال 96 اظهار کرد: ائتلاف بزرگ پیروان ولایت در قزوین به دنبال رسیدن به لیستی قوی و کارآمد برای رسیدن به شهری آباد و شورایی تحول‌آفرین است.

وی افزود: مردم‌سالاری دینی، ریشه و بنیان اصلی انقلاب اسلامی ایران است که باید در مسیر ارتقاء آن و‌ رشد میزان مشارکت عمومی در صحنه‌های مختلف تلاش شود.

نجف‌آبادی با بیان اینکه ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین شفافیت را در سرلوحه خود قرار داده است، گفت: در کنار شفافیت، داشتن صداقت و راستی همچنین خدمت‌رسانی و  ایجاد اعتماد عمومی با تشکیل تیمی قوی از اهداف دیگر ائتلاف بزرگ پیروان است.

وی ادامه داد: باید تیمی وارد شورای شهر شود که برای شأن و جایگاه قزوین همت خود را بلند کرده و شهرداری کارآمد را انتخاب کند.

رئیس ستاد انتخابات ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین با تاکید بر لزوم پاسخگویی مسئولان نسبت به آنچه قول داده‌اند گفت:  مسئولیت‌پذیری، خدمت به مردم و تعهد در مقابل جامعه از وظایف اصلی مسئولان است از این رو در انتخاب کاندیداهای مورد نظر باید به شاخصه های انقلابی‌گری توجه لازم را داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار