حجت‌الاسلام صادقی‌نیارکی تاکیدکرد: اگر افرادی بخواهد امنیت مردم را برهم بزنند، بدون هیچ واهمه‌ای با عکس العمل دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

به گزارش سرویس‌سیاسی قزوین‌خبر؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف بویژه در انتخابات‌های گوناگون نشان می‌دهد همه انتخابات‌ها با اقبال عمومی روبرو بوده و امیدواریم انتخابات پیش رو نیز در تقویم انقلاب به عنوان روزی به یاد ماندنی ثبت شود. 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: مردم از تمامی آزمون‌های بزرگ پیروز و سربلند بیرون آمده اند و با حضور حداکثری خود در انتخابات پیش رو و انتخابی هوشمندانه، آزمون موفق تر دیگری را رقم خواهند زد.

وی اضافه کرد: حضور در انتخابات لبیک گفتن به آرمان‌های امام راحل، مقام عظمای ولایت و شاد کردن دل دلسوزان نظام است و باید بر خود ببالیم که مردم با حضور خویش در تمامی انتخابات های برگزار شده برای سرنوشت خود اهمیت قائلند.

این مسئول بیان کرد: ساز و کارهای انتخابات در کشور با حضور نهادهای قانونی و نظارتی و با حضور ناظران، بازرسان، مجریان و نمایندگان داوطلبان به گونه‌ای تعبیه شده است که امکان تقلب و خدشه به آراء در آن وجود ندارد و شهروندان مطمئن باشند که از آراء آنان صیانت خواهد شد.

امنیت کامل انتخابات پیش رو را تامین خواهیم

وی اذعان کرد: اگر افرادی تصمیم داشته باشند و بخواهد امنیت مردم را برهم بزنند، بدون هیچ واهمه‌ای با عکس العمل دستگاه قضایی مواجه خواهند شد و برای ما مهم نیست این افراد و اشخاص منتسب به چه جناح و گروهی هستند و قانون ملاک عمل ما خواهد بود.

صادقی نیارکی اضافه کرد: به همه توصیه و تاکید می‌کنیم که امنیت انتخابات برای ما مهم است و با همه توان آن را تامین کرده و آرامش مردم را فراهم خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: از هم اکنون تا پایان انتخابات و اعلام نتایج، نظارت ما ادامه خواهد داشت و شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند که متولیان این امر بطور دقیق و کامل امانتداری را رعایت خواهند کرد.

دادستان قزوین در پاسخ به سوالی در خصوص میزان تخلفات در انتخابات گذشته در استان ابراز کرد: خوشبختانه سطح تخلفات انتخاباتی سطح استان در انتخابات گذشته بسیار محدود و کم بوده و زیاد مهم و تاثیرگذار نبود.

انتهای پیام/ صبح‌قزوین

ارسال نظرات

آخرین اخبار