با ابلاغ استاندار قزوین

کدخبر: 2121

با معرفی شورای اسلامی شهر ضیاءآباد و تایید استاندار قزوین، دکتر محمدرضا صادقی به سمت شهرداری ضیاء آباد منصوب شد.

سرویس سیاسی قزوین خبر 
چند ماهی بود که خبر انتصاب دکتر صادقی بر سر زبان ها افتاده بود اما بنا به دلایل نامعلوم انتصاب ایشان تا چند روز پیش در حاله ای از ابهام بود اما بالاخره هفته گذشته شهردار جدید ضیاآباد رسما کار خود را آغاز کرد.
وی که از معدود شهرداران تحصیلکرده در رشته شهرسازی است پس از معارفه در روز اول کاری در اقدامی شایسته به دیدار خانواده شهید داوود لشگری رفت و پس از آن باحضور در گلزار شهدا با آرمانهای امام و انقلاب تجدید پیمان کرد.
 محمدرضا صادقی که از جمله شهرداران جوان و ولایتمدار به شمار می آید، پیش از این دیدارها نیز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ضیاء آباد دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین جعفری ضمن آرزوی توفیق برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، ویژگی های کارگزاران را برشمرد و عنوان کرد : شهردار ضیاء آباد نمونه عینی تعهد و تخصص با ویژگی کار جهادی است.
شهردار ضیاء آباد نیز در این دیدار خدمت به مردم ولایی ضیاء آباد را افتخاری بزرگ و موهبتی الهی برشمرد و ادامه داد : عمران و آبادانی شهری، توجه به فعالیت های فرهنگی فاخر و خدمت به خانواده معظم شهدا از اولویت های برنامه های بنده است.
 
 
انتهای پیام
 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار