نماینده ولی فقیه در استان قزوین، با انتقاد از فضای تبلیغاتی جدید در دولت عنوان کرد: امروز هم دولت باید فضای تبلیغاتی غیر واقعی پایان کار خود را به فضای گزارش‌ دهی از کارهایی که انجام شده است، تبدیل کند.

به گزارش سرویس سیاسی قزوین خبر؛ نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه انتقاد ما از دولت ، به دلیل کوتاهی های صورت گرفته است، اظهار کرد: مردم خوزستان انتظار داشتند در همان وضعیت بحرانی ریزگردها، قطعی برق، قطعی آب و سایر مشکلات که زندگی را بر آن‌ها تنگ کرده بود، رییس‌جمهور به خوزستان سفر می‌کرد.

آیت الله عابدینی تأکید کرد: آب سالم، تغذیه مناسب، دارو و بهداشت، هوای سالم، امنیت اجتماعی، امنیت شغلی، معیشت و اقتصاد، مسکن، رفاه عمومی، حفظ کرامت مردم از جمله نیازهای مردم است و دولت باید برای رفع این نیازهای ضروری تلاش کند.

وی با اشاره به برخی مباحث مطرح شده در دولت در رابطه با لغو کنسرتها و سخنرانی ها، تأکید کرد: دولت مردان نباید به جای تمرکز به رفع نیازهای مردم به برگزاری کنسرت‌های مبتذل متمرکز شوند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: نیاز مردم این نیست که دولت‌مردان از سخنرانی یک استاد دانشگاه ساده لوح، ترسو، مرعوب امریکا و استکبار و دلداده انگلیس و رضاخان حمایت کنند تا در این غوغای گرفتاری‌ها، بین مردم اختلاف و آشوب ایجاد کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: وظیفه دولت‌ انجام رسالتی است که قانون اساسی بر عهده او گذاشته است و اگر دولت‌مردان از سخنرانی که از فتنه۸۸ حمایت می‌کند و عملاً در راستای اهداف دشمنان قرار دارد حمایت کنند، رضایت مردم را در پی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دولت موج جدیدی از وعده ها را آغاز کرده تأکید کرد: در ماه‌های پایانیِ هر دولتی مردم انتظار دارند که دولت‌مردان به جای وعده‌های جدید، گزارش کارهای انجام شده را ارائه کنند و مردم را با آمارهای غیر واقعی نفریبند.

وی گفت: امروز هم دولت باید فضای تبلیغاتی غیر واقعی پایان کار خود را به فضای گزارش‌ دهی از کارهایی که انجام شده است، تبدیل کند.

خطیب جمعه قزوین تأکید کرد: مردم ما نیاز به وعده‌های جدید ندارند، بلکه نیازمند شنیدن گزارش کارهایی هستند که صورت گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: زمان آن رسیده است که گزارش همان کارهایی که خودتان انجام داده‌اید را ارائه کنید نه کارهایی که دولت‌های قبل انجام داده‌اند.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار